Dreumes 15 maanden vroeg wakker.!

<p>Hoihoi. </p><p>Onze zoon van 15 maanden is ineens sinds een aantal weken wakker tussen 4:30 en 5:00uur. Nou was het nooit een echt uit slaper en was daarvoor altijd rond 6 uur wakker. En dat is nog wel te doen. Maar vind het nu toch wel erg vroeg worden. </p><p>Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn. Even gerust stellen en ze speen en knuffel weer geven werkt ook niet. Hij is echt klaar wakker en begint te krijsen als je hem weer neerlegt in ze bedje en weg loopt. </p><p>Tips zijn erg welkom</p>
 
Hee, 
Ik heb geen tips maar hier ook een zoontje van dezelfde leeftijd ongeveer. Precies het zelfde verhaal. Ik lees graag even mee.
 
Wat vreselijk! 4:30 - 5:00 is inderdaad niet een hele chille tijd om op te staan. Ik weet van mijn dochter nog dat ze ook van dit soort periodes had. Meestal hield het een paar weken aan en dan kwam ze weer in een ander ritme. 
Doet je zoontje nog 2 slaapjes overdag? Misschien kan je proberen om naar 1 slaapje te gaan, zodat hij in de nachten meer slaap nodig heeft. 
Zelf heb ik op een gegeven moment een slaaptrainer wekker gekocht. Hierbij kan je de tijden instellen, waarbij rood dient als nacht en groen voor overdag en dus wakker zijn. Je zoontje is hier misschien nog wat jong voor, maar bij ons hielp het echt geweldig. We hadden uitgelegd dat zolang de wekker rood is er geslapen moest worden en dat ze ons pas mocht roepen als hij weer groen was (en natuurlijk als er écht iets aan de hand was). 
Verder heb ik helaas niet heel veel tips, ik ben bang dat je het verder nog even de tijd moet uitzitten, maar ik heb wel goed nieuws; het wordt echt beter uiteindelijk (mijn dochter is nu dus wél een uitslaper geworden) 
 
Bedankt voor je tips.
Zo lampje is die inderdaad nog misschien een beetje jong voor maar niet geschoten is altijd mis dus is het proberen misschien wel waard 
Hij doet nog maar 1 slaapje op de dag dus daar kan het haast ook niet aan liggen.
Inderdaad maar hopen dat het een fase is en die vanzelf weer wat langer wilt gaan blijven liggen 
 
Terug
Bovenaan