Dreumes 24 maanden

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Hallo Allemaal, </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;"> </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Echter heb ik een kind van 24 maanden</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;"> Hierbij reageert kind ook niet op zijn naam en zwaait ook niet. Hij lijkt niet veel te begrijpen als ik hem roep. Maar motorisch doet hij het wel goed. Vroeg met lopen en begrijpt wel paar dingen maar nog niet alles. Ben 3 x naar de kno arts geweest en ze zagen geen vocht. Maar als ik de tv aan doe dan rent hij gelijk naar de tv toe. Hij zoekt troost als het nodig is. Speelt lekker met ze broer. Alleen zijn gehoor, hierdoor is het moeilijk om soms contact met hem te maken. Herkent iemand dit? </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Op dit moment maak ik mij wel zorgen. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;"> </p>
 
Oh even opnieuw Hallo Allemaal, 
 
Echter heb ik een kind van 24 maanden
 Hierbij reageert kind ook niet op zijn naam en zwaait ook niet. Hij lijkt niet veel te begrijpen als ik hem roep. Maar motorisch doet hij het wel goed. Vroeg met lopen en begrijpt wel paar dingen maar nog niet alles. Ben 3 x naar de kno arts geweest en ze zagen geen vocht. Maar als ik de tv aan doe dan rent hij gelijk naar de tv toe. Hij zoekt troost als het nodig is. Speelt lekker met ze broer. Alleen zijn gehoor, hierdoor is het moeilijk om soms contact met hem te maken. Herkent iemand dit? 
Op dit moment maak ik mij wel zorgenplaatsen 
 
Hoi,

Ik zou contact zoeken met het bureautje en/of je huisarts. Hopelijk kunnen zij je zorgen wegnemen of doorsturen moest dat nodig zijn. Veel succes!
 
Waarom denk je dat het aan z’n gehoor ligt? Deelt hij verder wel plezier met je? Ik zal contact opzoeken met huisaets of consultatie bureau. Met 2 jaar verwacht je wel dat een kindje reageert op z’n naam. Succes!
 
Terug
Bovenaan