<p>Lieve mamas,</p><p>mijn dochtertje van 22 maand nu heeft zoooveel driftbuien laatste tijd! Ze is altijd wel een moeilijk kindje geweest (verborgen reflux en koemelkallergie) dus ze huilde ontzettend veel sinds haar geboorte. Lijkt wel omdat ze een moeilijke start heeft gehad, ze altijd zo gevoelig is gebleven. ik heb hierdoor ook een postnatale depressie gehad..Omdat ze dus zo een moeilijk kindje was. We kunnen ook nooit is rustig ergens wat eten want ze wil geen sec stil zitten (Kan haar ook niet afleiden met de telefoon of ipad) en dit is altijd zo geweest. Nu heeft ze dus ook enorme driftbuien uit het niets.. huilen/krijsen en met spullen gooien. Ik negeer het en geef er niet veel aandacht aan. Maar ik ben op! Nu ben ik 5 weken zwanger en heel vermoeid. Naar de opvang gaat ze niet, wel hadden we haar al ingeschreven maar door de coronavirus zal ze niet meer gaan. Mijn familie woont in het buitenland en verder heb ik niet veel hulp om mij heen. </p><p>Heeft er iemand tips voor mij? </p>