<p>Ons zoontje is 15 maanden en sinds 1-2 weken eet hij ineens mega veel. Bijvoorbeeld: 6 boterhammen met pindakaas of avocado, paar flessen melk (ook verdund met water), 2 (kleine) bananen en een appel, avondeten (anderhalf potje want eet nog niet mee helaas) en dan vaak nog wat yoghurt.</p><p>Ik vind hem zeker niet te dik, hij is sinds een tijdje ook gaan oefenen met stapjes zetten al is hij daar sinds een dag of twee weer minder mee bezig. Geen idee of dit ermee te maken heeft.</p><p>Moet ik hier wel in mee gaan? Ik weet echt niet waar hij het allemaal laat en of dit wel gezond is? We gaan binnenkort weer naar de wijk meten enz. Dus kan daar niks over zeggen nu maar nogmaals vind hem niet dik. Herkent iemand dit?</p><p>Het valt me ook op dat hij met z’n twee slaapjes overdag toch vaak al snel moe is. Zo liet hij eerst blokken van 3-4 uur wakker, maar nu is hij vaak al na anderhalf uur al aan het gapen. Terwijl hij dus wel veel eet... ik snap er niks van.</p><p>Ik heb niet het idee dat hij ongemak Heeft. Wel geven we voor zijn slaapjes een flesje melk (verdund) en daarbij vraag ik me soms wel af of het niet teveel is qua vocht maar dat heeft hier niet echt mee te maken</p>