Dreumes elke nacht wakker

<p>Goedemorgen,</p><p>Kort vraag van een mama..</p><p>Sinds de klok is verzet wordt onze dreumes van 20 maanden elke nacht huilend wakker. Vannacht heb ik met hem van 01:00u tot 03:00u wakker gezeten, tot dat hij weer vanzelf in slaap viel.</p><p>Nomaal gesproken slaap hij door van s’avonds tot sochtend vroeg. </p><p>Wij doen niets anders dan anders, maar het is echt sinds het aanpassen van de klok.</p><p>Herkend iemand dit? En wat kunnen wij het beste doen?</p><p>Alvast bedankt!</p>
 
Blijven volhouden op t oude ritme. Meestal duurd week of 3 voordat ze er weer aan gewend zijn. Ik deed eerder mijn zoontje altijd om 7 uur half 8 savonds na bed en was die om 6 uur smorgens egt klaarwakker. Toen 3 weken lang pas half 8 naar bed en nu slaapt hij tot half 8.
 
Bij ons inderdaad ook, al kon ik mij eigenlijk niet voorstellen dat het door de klok komt en dacht ik aan een slaapregressie periode. Die van ons staat te zingen en springen in bed, ik laat haar gewoon en ga er niet heen. Dat is met huilen wat lastiger natuurlijk. Misschien even verhaaltje lezen en weer proberen te laten slapen? En hopen dat het voorbij gaat. Ik laat haar soms wel 10 minuutjes huilen omdat ze dan weer in slaap valt en niet gaat wennen aan dat wij komen, maar weet dat niet alle ouders achter zoiets staan dus weet niet of dat voor jullie een optie is. 
 
Terug
Bovenaan