dreumes en baby: wat voor kinderwagen is handig?

Hai dames,

Nou, gisteren zijn wij voor het eerst met de 'nieuwe' (tweedehands) duowagen op pad geweest. Wat een ellende! Onze oudste zat voorin en de jongste, 3 weken oud, lag in het nestje achterin. Jezus, ik heb bijna een hernia opgelopen, bij wijze van spreken dan! Ik kon bijna niet lopen met dat ding.

Omdat we hem voor maar 30 euro van vrienden hebben overgenomen zit ik erover te denken om toch een andere te kopen, maar dan met 2 zitjes naast elkaar. Dat lijkt me veel handiger, de zwaartekracht wordt dan beter verdeeld lijkt mij.

Heeft iemand hier ervaring mee? Een plankje achter een gewone kinderwagen is geen optie, de 'oudste'   is 19 maanden en vertikt het af en toe om mee te lopen. Ik vind ook niet dat je dat op die leeftijd al kunt verlangen, hij mag van mij nog lekker zitten hoor, als ie dat wil.

x Miranda

Hoi hoi

Toevallig heb ik beiden meegameekt.

Die achter elkaar duw je je een breuk idd :S

Heb 1 gratis gekregen met 2 naast elkaar. Ideaal gewoon. Een stuk lichter sturen ;)

Ik kan het je ook zeker aanraden ;)

enige nadeel is dat je niet in elke winkel meer kan komen zoals de kruidvat en de trekpleister

xxx Nienke

quote: Nienke1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-07-2007 19:01:08'));

Hoi hoi

Toevallig heb ik beiden meegemaakt.

Die achter elkaar duw je je een breuk idd :S

Heb 1 gratis gekregen met 2 naast elkaar. Ideaal gewoon. Een stuk lichter sturen ;)

Ik kan het je ook zeker aanraden ;)

enige nadeel is dat je niet in elke winkel meer kan komen zoals de kruidvat en de trekpleister

xxx Nienke

Hoi hoi

Ik heb met mijn tweeling ook een duowagen gehad
Eerst had ik inderdaad 2 zitjes naast elkaar en dat beviel me goed
Alleen in een heleboel winkels kan je niet lopen met de wagen
En bij veel supermarkten moet je de invalidenkassa nemen
Maar ik heb het niet als een probleem ervaren en me er altijd mee gered
Na mijn scheiding moest ik verhuizen naar een heel klein huisje en kon ik niet meer naar binnen rijden met de buggy
Ik kon toen met een vriendin ruilen van buggy...zij had er een met 2 zitjes achter elkaar
Dat was idd helemaal niet prettig lopen en ik moet zeggen dat ik de tweeling heel vaak gewoon lopend meenam
Dus ik zou je een duowagen aanraden met 2 zitjes naast elkaar
Een bekende van mij heeft er op dit moment eentje met drie wielen....heel mooi en praktisch en ook een stuk minder breed
Laat je in de winkel anders eens voorlichten....

Groetjes Xennah

Hoi Miranda, ik heb zelf de duowagen van happy-baby, hij heet nu kees twin en de oude versie heet orbit twin, hij bevalt mij super!!! Is ook niet zo duur als die andere deze kostte totaal 270 euro geloof ik...

Siucces, dominique

ps kijk maar op www.happybaby.nl

Bedankt voor jullie reacties! Ik voel me een stuk minder slecht met jullie adviezen (wat mijn gevoel ook al zei, maar wou het toch ff checken wat een ander zou doen): toch maar een wagen naast elkaar!

Vandaag gaan we meteen op pad en ons laten informeren in een winkel en het in de winkel even uitproberen! Ik ben benieuwd wat onze dreumes ervan vindt om straks naast zijn zusje te mogen zitten in plaats van ervoor!

x Miranda

Terug
Bovenaan