<p>Hoi mama’s! Ik ben 38 weken zwanger van ons tweede dochtertje en heb al een dochter van net 18 maanden. Nu de bevalling nadert merk ik dat ik toch wat pieker over onze oudste. Ik ga in het ziekenhuis bevallen en ons dochtertje kan niet mee. Ik twijfel tussen haar laten logeren (dan is het duidelijk dat wij er sowieso niet zijn) of oppas aan huis regelen (met het risico dat ze s ochtends ineens door tante of oma uit bed wordt gehaald). Mijn vriend zat afgelopen week 2,5 dag in quarantaine ivm een Corona test en daar heeft ze best een tikje van gehad. Ik vraag me af wat voor haar het beste zal zijn… Ook ben ik benieuwd hoe jullie de baby geïntroduceerd hebben? Hadden jullie de baby juist wel of niet al vast toen jullie oudste kindje kwam kijken? Ik kan haar er nog niet op voorbereiden en wil voorkomen dat het voelt alsof haar plekje is ingenomen. Ik zal waarschijnlijk in het ziekenhuis blijven dus het is ook al een vreemde omgeving voor haar én daarna moet ze mogelijk dus weer naar huis zonder mij. Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. Ik vind er op internet weinig over, maar zit er intussen best mee in mijn maag….</p>