Dreumes is snel boos en weigert brood

<p>Goedemorgen!</p><p>ik was benieuwd of meer ouders zich hier in herkennen. Mijn dreumes van 15 maanden is sinds een week zosnel boos om niks. Slaapt ook ineens de nachten niet meer goed door en tijdens ontbijt pakt hij zijn brood, stopt het in zijn mond, spuugt het vervolgens uit en gooit het op de grond. Bij de lunch gaat het brood wel goed en eet hij het merendeels op. Zijn er meer ouders die dit hebben meegemaakt tijdens deze leeftijd? Ik las wel ergens dat bij de negende sprong, rond de 15 maanden, dat ze ineens kunnen veranderen en een echte dreumes worden.</p>
 
Klopt. Was bij ons ook zo en toen ging hij over in peuterpuberteit. Je geduld gaat op de proef gesteld worden. Je moet nu als ouders echt gaan optreden zeg maar
 
Hier begon dat ook rond de 14 maanden en zijn we in de ochtend Griekse yoghurt met fruit en granola gaan geven. Ze is nu 21 maanden en eet dat nog steeds als ontbijt!

Die nachten horen er ook bij ja, onze dochter slaapt ondertussen weer door, maar is nu Ineens elke ochtend om 5.30 wakker dus tja, het blijft toch altijd wat ;)
 
Hier ook al een tijdje een heel boos en driftig meisje van 16 maanden. Als het haar niet zint smijt ze alles op de grond ? Heel herkenbaar dus.
 
Terug
Bovenaan