Gezien ze nog maar een maandje los loopt zou ik het nog even aankijken.. kinderen lopen vaak eerst nog een poosje raar en wankel voor ze écht goed gaan lopen.
Mn jongste dochter liep los toen ze net 12 maanden was. Maar ze liep heel erg met 0-benen. Nu is ze 15.5 maand en dat is bijna helemaal weg getrokken. Gewoon omdat ze nu groter en langer is gegroeid en steviger loopt. Het had even tijd nodig om 'recht te trekken'.
Hopelijk is dat bij jouw kindje ook zo. Loopt ze over 3 maanden nog net zo scheef op die voet als nu, kun je eens aan de bel trekken bij een fysio.
En koop goede schoentjes voor buiten. Ik wilde geen dure schoenen kopen, maar uiteindelijk toch shoesme flex gekocht.. ze kostten €55 maar het waren de enigste schoenen die goed aan en uit gaan en waar ze echt direct op weg liep zonder struikelen of sloffen. Ze zijn nog super hip ook.
Ze draagt ze dagelijks, al 3 maanden lang en past ze de komende tijd ook nog wel. T is me elke cent waard, de volgende schoentjes kunnen wat goedkoper zijn omdat ze dan al wat beter loopt.