Dreumes maakt rijdende bewegingen

<p>Hoi allemaal</p><p>Ik heb een gekkige vraag. Mijn zoontje van 1,5 maakt soms bewegingen waarbij hij zijn  billen naar voor en achter beweegt. Een soort rijdende beweging. Hij en onze hond zijn beste maatjes en het ik maak me dus zorgen omdat hij en soort van tegen de zijkant van de hond aan rijdt. Niet overdreven seks gerelateerde bewegingen maar het lijkt er wel een beetje op. Ik maak me hier zorgen om. Heeft hij een bepaalde interesse in de hond of is het een ontwikkelings beweging? Kan iemand mij hier mee helpen? Ik kan er maar vrij weinig over vinden vanaf deze leeftijd. Hij doet het ook niet met knuffels / matras en andere dingen. </p><p> </p><p>Bezorgde groetjes </p>
 
Ik heb 2 zoons en 2 hondjes allebei reutjes en die zitten regelematig tegen de kussens aan maar onze zoontjes doen het niet na hoor. Het is gewoon een beweging in de ontwikkeling. Toen onze oudste daarmee begon ging die korte tijd later ook ontdekken dat papa ook een piemel heeft en mama niet. Moet nog steeds een goede uitleg vinden om hem uit te leggen dat dat gewoon zo hoort haha
 
Veel kindjes doen dit hoor, jongetjes meer dan meisjes. Ze voelen al dat dat lekker voelt, het is echt onschuldig maar ziet er wel wat raar uit ja, zeker als ze her ook ergens anders doen of als er bezoek is. Zoontje van m'n vriendin doet het ook vaak, ze heeft met hem afgesproken dat hij het alleen mag doen als de tv aan staat en in bed. Een beetje afbakenen zeg maar, in plaats van de hele dag door.
Ik werk in de kinderopvang en zie het kindjes daar ook wel geregeld doen.
 
Terug
Bovenaan