Dreumes muggenallergie?

<p>Heeft iemand een tip voor mij? Mijn dreumes (22 mnd) werd gistermorgen wakker met een zwelling bij haar oog. We dachten dat het een muggenbult was, want ze was aardig te pakken genomen. In de loop van de ochtend ging het iets beter, maar na haar middagdutje was de zwelling wat erger. En nu na een na een nacht slapen zit haar oog helemaal dicht. </p><p>Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt? Is er wat tegen te doen, of moet ik gewoon afwachten tot het beter gaat? Hoe lang duurt dat meestal? Bedankt alvast!</p>
 
Dat is vervelend zo op haar oog. Mijn dochtertje had vorige jaar ook hele lelijke bulten, van die dikke schijven onder haar huid met vochtbultjes erop ter grootte van haar halve onderarm. Ze konden weken (zeker 6) blijven zitten. Wij plakten citronella stickers op haar bed, maar ik heb het idee dat dat weinig hielp ter voorkoming. Meestal smeer ik nu wat witte tijgerbalsem op haar slaapzak, geen mug komt dan in haar buurt. Ook heb ik het idee dat het steeds minder heftig wordt een muggenbeet.
 
Oh wow wat heftig, zes weken! Dan valt het tot nu toe nog mee met mijn kleintje. Het lijkt nu weer iets beter te gaan. Dit is voor het eerst dat ze zo'n reactie heeft.
Bedankt voor de tip! Ik heb toevallig nog witte tijgerbalsem staan, die ga ik eens proberen. En ze ligt sinds gisteren onder de klamboe, dat scheelt ook. Hopen dat het snel overgaat.
 
Terug
Bovenaan