Dreumes valt ineens nauwelijks meer in slaap

<p>Vraagje,</p><p>Ons zoontje is nu 16 maanden en sinds deze week wil hij maar niet in slaap vallen. Hij is wel echt onwijs moe wand valt wel steeds bijna in slaap ook tijdens het douchen en op de bank en soms met eten.</p><p>Hoelang laten jullie hem huilen hij klinkt wel echt in paniek maar dat is zodra ik hem pak over  </p>
 
Is dit niet verlatingsangst? Zojuist ook een uurtje met mijn zoontje (15 maanden) bezig geweest. Zodra ik hem oppak is het over en zodra ik hem weer terug leg in bed begint het weer. Toevallig een tijd geleden een camera aangeschaft voor oo zijn kamer en we zien ook dat hij tijdens het huilen naar de deur kijkt en soms wijst. Ik kom af en toe bij hem kijken, maar niet te vaak. Met name de 1ste haal ik hem eruit en check ik if het niets kan zijn (vieze luier oid). Zo niet, dan gaat hij weer terug en laat ik hem wel eventjes huilen hoor. Soms stopt hij na 10 minuten en soms moet ik nog 2x terut. Bij ons is het soms een paar dagen goed en dan ineens weer een paar dagen zo’n avond. Met name als hij een nachtje uit logeren is geweest
 
Terug
Bovenaan