<p>Hallo allemaal, Ik begin me een beetje zorgen te maken over mijn dreumes van 20 maanden. Hij praat namelijk helemaal niet, zegt niet eens papa of mama. Hij reageert niet op zijn naam, zwaait bijvoorbeeld ook niet als je dag zegt. Boekjes bekijkt hij nauwelijks. Als hij een boekje heeft is het enige wat hij doet de bladzijdes omslaan en daarna het boekje in zijn mond stoppen. Ook wat betreft puzzelen stopt hij het liefst alle stukjes in zijn mond. Hij is gek op pepa pig. Zodra ik pepa pig zegt lacht hij helemaal en loopt gelijk richting de tv. Dus wat betreft gehoor ga ik er gewoon vanuit dat het goed zit. Als ik hem vergelijk met leeftijdsgenootjes loopt hij wel erg achter. ik vraag me af wat dit zou kunnen betekenen en of meerdere ouders dit hebben gehad en wat jullie er uiteindelijk allemaal aan gedaan hebben? Woorden benoemen uit boekjes lezen doe ik sowieso al. Verder vindt hij het contact met mensen vaak wel gezellig, lacht dan mee en brabbelt af en toe mee. Alvast bedankt ! </p>