dreumesdrukte???

Hallo dames
volgens mij heeft iedereen het hier hartstikke druk met onze dreumesjes

ik hier zeker wel, wat een pittige dame is dit. Hele dag rennen,s pelen en ondeugend zijn. De woonkamer is haar niet groot genoeg, ze moet naar buiten, iets ondernemen.

gister visite gehad van 2 meisjes, de oudste is 1 jaar ouder dan Mara en de ander 2,5 maand jonger.

Mara ging gewoon bijna gelijk op met die 2 jarige
dat was best vaag
Wij beseften hoe snel ze gaat
zij beseften dat hun oudste toch wat meer achterstand heeft (7weken te vroeg bevallen en overbeschermend)

Mara is ook heel rustig en slim, kijkt hoe zij speelt in het zand en gaat erbij zitten en doet haar na, Dat meisje loopt ook slechter dan Mara, nu is ons grietje snel en begint ze al haar voetjes af te rollen, de dokter van Cb zei dat ook. Dat meisje dus nog niet.

Vond het wel sneu voor hun, maar ergens ook blij. Nu zien ze zelf ook dat ze ietsje te overbeschermend zijn. Dat wouden ze niet horen maar ja hoe zeg je dat ook op een goede manier aan je beste vriendin?
niemand wil dat liever horen, en hun start was zo erg. Ene kant wil je zeggen dat je nu een gezonde peuter hebt en achter je moet laten, andere kant kan je dat niet zeggen. 3 maanden lang lag ze op sterven, dat is echt heeeel lang.
Dilemma's ten top

Ach ja feit is dat we allemaal prachtige kinderen hebben waar we heel trots op kunnen zijn

hier ook lekker druk

mn oudste 4 halve dagen naar school dus veel heen en weer lopen, de jongste is een behoorlijk pittige tante (al vanaf t moment dat ze geboren werd haha) en kan geen 2 seconde stil zitten.
en dan t huishouden nog en mn zwangerschap.

ik vind t heerlijk! tuurlijk is het wel erg pittig hoor, met aleiyah want je bent echt wel continu bezig met haar en dan heeft ze ook nog een zus die uiteraard aandacht wilt.
maar ik zou niet anders willen.

ben gewoon zo gelukkig met mn gezin (L) :D

liefs, do

Terug
Bovenaan