Drie jaar geleden...

A

Anoniem

Guest
Drie jaar geleden had ik vandaag mijn positieve zwangerschapstest in mijn handen, na anderhalf jaar bezig te zijn geweest. Wat was ik gelukkig en blij dat het toch eindelijk was gelukt. Mijn goede vriendin had weeën toen ik haar opbelde dat we toch nog even samen zwanger waren en kreeg een paar uur later haar zoontje.

Vandaag feliciteerde ik haar met haar zoontjes derde verjaardag, en uiteraard gingen mijn gedachten even terug naar die (voor ons allebei) bijzondere dag in 2009.

Ik hoop dat ik dit bijzondere gevoel snel weer mee mag maken, na weer anderhalf jaar proberen.

Hoi Wenser,

Zeker een bijzondere dag vandaag. Ik hoop voor je dat je snel zwanger mag zijn. 1,5 jaar zijn wij ook al bezig en het is echt veel te lang voor iets dat je graag wilt.

Groetjes beauty

Wat een mooi moment. Hopelijk werkt het positieve gevoel goed en is het snel raak!

Hey Wenser,

Mooi opgeschreven zeg!
Snap inderdaad dat het een bijzondere dag is.

Ik duim voor je dat je het nog een keer mee mag maken! :) ***********

Dikke knuffel voor jou meid!
Xx

Bijzonder moment om aan terug te denken. Ik hoop voor jou dat je dit jaar en anders begin volgend jaar een posi test in handen mag hebben..

Wat een mooie bijzondere dag en toeval dat je vriendin toen bezig was met bevallen..

Ik ga voor je duimen dat het dit jaar nog raak voor jullie is en anders word 2013 jullie jaar!

Succes en knuf voor jouw

Dat is dan wel weer jammer: vandaag ongi geworden, op dag 23. Das kort... Hoewel niks verwacht, hoop je toch stiekem dat er een wondertje is gebeurd. Maar helaas.....

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Wenser

Terug
Bovenaan