DRIE JAAR LANG!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi dames

zoals jullie misschien al wel weten ben ik vandaag weer ongi geworden
mijn moeder weet dat ik probeer zwanger te raken en weet je wat ze vertelde
niet echt een opbeurende zin maar zij heeft drie jaar lang geprobeerd zwanger te raken van de eerste en heeft nooit de pil geslikt. toen werd ik een beetje depri want echt een oppepper was het niet! Toen zei ik tegen haar "hallo zeg kun je niet iets vrolijkers vertellen" dus dat kan er ook nog wel bij stel je voor dat ik dat ook van haar heb geerfd. daar zit ik dus niet op te wachten.
ach ik weet dat ze het goed bedoeld en zegt dat ik alles van me af moet zetten en het dan sneller raak is dan je in de gaten hebt.
Ik zat zo te denken en te rekenen als het deze maand wel raak is dan ben ik in december uitgeteld (Midden december) Meestal hoor je dat je langer loopt dan de uitgerekende datum nou het zou maar met de kerstdagen geboren worden of met oud en nieuw! denken jullie daar ook overna of is dat heel stom?
Sorry voor dit lange verhaal maar moest het nog even kwijt.
iedereen heel veel suc6 en echt heel hard voor jullie

Knuffels jessica

hoi jessica,

Balen joh dat je net weer ongi bent. Ik wacht nog af. weet niet of je
je andere berichtje nog hebt gelezen daar had ik ook al gereageerd,
want ik heb dezelfde klachten ongeveer als jij. Als je zin hebt moet je
nog maar ff kijken.

Wat je moeder zegt is niet erg fijn maar het kan zo zijn. Geef in ieder
geval de moed niet op want er zijn ook genoeg postieve verhalen.

Inderdaad heb ik er ook wel aan gedacht wanneer ik absoluut niet
zwanger wil worden want dan moet ik in december bevallen. Ik denk dat
iedereen dat wel eens heeft, maar   als je al een tijdje bezig bent
denk ik niet dat het nog zoveel uit maakt. dan ben je allang blij als
je zwanger bent.

Heel veel succes in ieder geval en maak je niet te druk he!

Liefs leeuwtje 22

hoi Jessica,
ja ,dat zijn ze dan he de klassieke opmerkingen die je nu echt niet wil horen.Jammer he?Geloof me ik heb zo'n beetje alle dooddoeners wel gehoord.Maar je moet maar zo zien,jij moet er mee om zien te gaan en iedereen reageert anders en is anders.En wat dat erfelijke betreft dat gaat in mijn geval helemaal niet op.Mijn moeder en zussen werden zwanger als ze bij wijzen van spreken op de wind gingen staan en ik moet altijd geduld hebben.Alleen van mijn oudste dochter was het meteen raak.Dus toen dacht ik dat ook van dat erfelijke,maar nee hoor,bij mij is dat echt anders.Alleen zij denken dan weer van wel,omdat ik er al 3 heb,maar hoelang daar hebben ze geen idee van en ook vergeten ze dan dat ik ook al 2miskramen achter de rug heb,want ik was toch maar 7 weekjes zwanger dan is het toch niet iets.Daar knap je ook niet van op hoor van die "peptalk".Nu zijn wij bezig voor een vierde kindje en ik ben al benieuwd naar de reacties.Maar aan de andere kant ,kan het me ook niets schelen.
Dus meid kop op en laat je niet gek maken,je zal best wel eens spijt hebben denk ik dat ze het weet dat je bezig bent,want dan voel je weer zo'n prestatiedrang denk ik.Dat vind ik het mooie van zo'n forum,hier kan je zeggen dat je bezig bent en iedereen vind dat de normaalste zaak van de wereld,toch?

sterkte met zwanger worden,wie weet lukt het ons snel!Vast niet die 3jaar,want je moet ook bedenken dat vroeger er niet van die kennis was over wanneer je ovulatie was enzo,en toen bestonden er al helemaal geen ovulatietesten.
'Dus bij jou lukt het zeker veeeeeeeeel sneller.
doeidoei

hoi sorry daar ben ik weer,ik was nog vergeten te zeggen dat ik daar inderdaad ook mee bezig ben,want als het bij ons gelukt is ben ik 1 december uitgerekend en   ik loop altijd ruim over tijd dus ben ik voor kerst klaar.En bij mijn oudste was ik op 24-12 uitgerekend en hield ik er constant rekening mee,vanwege de feestdagen ,maar die werd pas op 7 januari gehaald,dus je weet het echt nooit.En nu denk ik al meteen dat is gunstig dan zijn ze niet gelijk jarig en ik hoop niet met sinterklaas enzovoorts.Dus dat is volgens mij volkomen normaal.
Enne..ik heb me zelfs al aangemald bij het forum van vrouwen die in dec zijn uitgerekend dus wie is er hier gek?hahahah

hee doeidoei

Hoi Jessica,

Ik wilde je ook even melden dat ik ook bezig ben met "als" ik zwanger ben, wanneer ben ik dan uitgerekend........ en mocht het nu raak zijn (ben nu een week overtijd) dan ben ik op onze trouwdag uitgerekend (14 november) :)

Zo zie je, de meesten zijn hier wel mee bezig hoor. Bij deze wil ik je ook veel succes wensen !!

Groetjes Ellen

Ha Jessica,

natuurlijk denk ik er ook wel eens aan wanneer ik uitgerekent zou zijn, volgens mij volkomen normaal.
Enneh, over die peptalk van je moeder gesproken? Ik sluit me volkomen bij Cindy aan, dat noem ik nu peptalk! Super Cindy! Vroeger was er niets geen hulpmiddel of hulpje voor het testen van je ovulatie enz. Het komt met een beetje geduld vast helemaal goed.
Ik wens je super veel succes en sterkte. Think Positive.
Groetjes J

Hoihoi!!

Ik denk er ook over na hoor, want december is zo hectisch!! Maar ja net wat je zegt, ikdenk dat als je eenmaal zwanger bent dat je er dan niet meer om geeft. Ik denk dat je dan alleen maar een gat in de lucht springt!!

Groetjes Sil23

Hoi Jessica,

Tja, dat soort opmerkingen kun je  natuurlijk niet bij hebben, maar probeer je er echt niet al teveel van aan te trekken! Volgens mij kun je er niet al teveel over zeggen hoor. Een nicht van mij werd tegen alle verwachtingen in heel snel (binnen 6 maand) van haar kindjes en dat terwijl ze maar één eileider heeft (de ander is verwijderd) en dat halveert de kansen....

Enne, dat van de datum daar denk ik ook wel eens aan hoor. Als het nu raak zou zijn, dan zou ik ergens rond 22 november uitgerekend zijn en dan denk ik 'zul je zien komt 'ie later, op de verjaardag van opa ofzo, 10 december,   en dat lijkt me helemaal niks....maar als het komt dan komt het is en is dat toch het allerbelangrijkst!'

Groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan