DRIE KEER EEN VALSE START!!!

Hoi Dames,

Ik ben het zo beu, ik heb nu al een derde valse start gehad echt twee uur achter elkaar flinke weeën maar uiteindelijk stopt het weer ik wordt er doodmoe van, vooral omdat het steeds 's nachts is. Daarnaas is mijn dochter al vanaf donderdag ziek en slaapt dus geen nacht door het gaat erg lekker hier.

Vandaag heb ik zeurende rugpijn, maar durf niet meer te hopen op rugweeën, ik wil zo graag dat het door gaat zetten, maar ja hellaas je kunt er niks aan veranderen.

Ik denk dat ik morgen wel ff aan de vk ga vragen of ze wil kijken of er al wat gebeurt van onder, of de baarmoeder al verweekt is en of er misschien al een beetje ontsluiting is, dan weet ik in ieder geval dat het niet voor niks was haha. Maar aan de andere kant vind het ik het zo stom om erom te vragen ik denk dan toch snel weer als het komt komt het en zet het wel door PPFFF wordt zo moe van mezelf ben altijd bang dat ze me een zeur vinden, vooral omdat het mijn vierde is, dan heb je toch al wat ervaring haha.

Deze keer heb ik zoveel andere dingen als bij de andere dat ik het echt niet meer weet haha.

Iedereen die bevallen is geniet er lekker van en iedereen die nog moet, heel veel succes en allemaal een voorspoedige bevalling toegewenst.

Groetjes Linda 39.4

hoi,

Nou das ok balen zeg. Dan denk je dat het gaat gebeuren en dan komt er niets, 3x.
Nou ik hoop voor je dat het de volgende keer wel doorzet en de vk vindt je echt geen zeur hoor. Is toch logisch dat je dat wilt weten.

Gr Vanessa

Nou gister bij de vk geweest en alles ff eruit gegooid, ze had heel veel begrip voor me en stelde voor om ff te kijken of er al wat gebeurde beneden. Ik had één cm ontsluiting maar dat is normaal voor een vierde kindje ZUCHT !! ze heeft wel ff gewoeld en de vliezen een beetje los gemaakt van de baarmoeder mond, maar tot op dit moment heeft het niks geholpen, dus het is gewoon maar weer afwachten PPPPPPPFFFFFFFFFF. en ik weet nu ook dat al die pijnlijke steken NIKS betekende jammer genoeg.

Nou ja de kleine doet het goed dus we hebben eigenlijk niks te klagen maar ja toch het is ZWAAR dit keer.

Iedereen succes die nog moet bevallen en de rest VAN HARTE GEFELICITEERD!!

groetjes een wachtende Linda

Terug
Bovenaan