Drie keer inderdaad scheepsrecht

Ik wil jullie allemaal een hart onder de riem steken met mijn bericht. Afgelopen woensdag ben ik bevallen van een gezonde zoon. Na eerder twee miskramen (missed abortions) te hebben gehad (met het nodige verdriet), zag ik het allemaal niet meer zitten. Toen ik dan ook weer zwanger werd, was ik erg nerveus en was bang dat het weer fout zou gaan. Maar in ons geval was het dus echt "drie keer is scheepsrecht". Voor iedereen die nog in de verwerking zit van een miskraam: blijf positief. Ik had er ook niet meer op gerekend, maar zie hier.

Groeten, Alexandra

Hoi alexandra...

jouw berichtje doet echt even goed!!!

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zoontje!!!!

Ik heb gister mijn 2e curretage gehad na 2 missed abortions.Allebei 10 weken de 1e echo en het hartje met 8 wk gestopt.

De 1e curretage vorig jaar oktober.Twee maandjes erna meteen weer zwanger maar dat geluk duurde niet lang.Was echt heel nerveus en zag alles negatief.Bang dat het weer mis zou gaan.Iedere dag was bijna een hel terwijl een zwangerschap zo mooi hoort te zijn.Maar die angst overheerste.

Helaas weer hetzelfde verhaal en was het weer mis.

Zie het nu niet meer zitten.Denk dat het niet meer gaat lukken en ik nog meer getressd ben enz.Het leuke en mooie is er helemaal vanaf.

Heb gelukkig al een zoontje van bijna 3 wat me nu maar al te goed laat beseffen wat voor geschenk hij is.Al heb ik dat altijd al zo gezien.Heb het nooit vanzelfsprekend gevonden een zwangerschap,dat het altijd maar goed enz.

Ik hoop dat ik net als jij ook straks zeggen kan....3 x is iid scheepsrecht!!!

Geniet maar lekker van je zoontje......er bestaat niets mooiers!!!

Is dit jullie eerste kindje???

Groetjes ALice

Gefeliciteerd met jullie zoon!
Wat moet dat heerlijk zijn na 2 mk toch zo'n pracht in je armen
Ken het arm van zo'n pasgeborene in je armen te mogen sluiten en mmmmm 'nog een keer' .

Nogmaals gefeliciteerd en geniet van je gezin.

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan