Drie keer scheepsrecht?

<p>Beste mede (toekomstige) moeders, </p><p>We zijn ondertussen 2 jaar bezig met proberen, een jaar geleden is er bij mij PCOS vast gesteld. Zoiets slaat in als een bom.. we hebben altijd hoop gehouden ondanks we door alle hoge bomen het licht soms niet meer zagen.<br /><br />Ik heb een half jaar lang Clomid geslikt, hoogste dosering. Dat werkte goed.. Eitje groeide goed en sprong uit zichzelf. Zelfs twee keer zwanger geworden.. helaas zijn beide een miskraam geworden. </p><p>Na de laatste miskraam (in december) sloeg de Clomid niet meer aan, mijn lichaam had een resistentie ervoor opgebouwd. Toen begon de Rollercoaster aan onderzoeken.. aangezien de volgende stap Gonal F is (spuiten) en ze daarvoor zeker moeten weten dat alles goed doorgankelijk is. Mijn man moest zijn zaad laten controleren (wat gelukkig goed was). En ik moest een Hsg ondergaan (Rontgen foto van mijn eileiders terwijl ze een vloeistof inspuiten). Dat ging mis, ipv dat het vloeistof in mijn eileiders gingen kwam het in mijn bloed terecht. (Damn dat deed zeer!). <br /><br />Mijn gyn vreesde dat mijn eileider(s) dicht zaten of iets dergelijks dus moest ik een laproscopie ondergaan (kijkoperatie van de eileiders). <br />Twee weken voor de laproscopie werd ik plots ongesteld, geheel uit mijn zelf. De laproscopie en de narcose viel mij enorm mee, en het resultaat? alles doorgankelijk en zag er goed uit! Zo fijn! Ik vreesde namelijk in de (wacht) weken voor de laproscopie voor van alles.. </p><p>Herstel ging super en binnen no time kon ik weer aan het werk. </p><p>Een week geleden kreeg ik opeens een lichte jeuk over mijn buik, iets wat ik alleen had als ik zwanger was. Huh? Toen ging ik uitrekenen uitrekenen wanneer ik een eventuele eisprong zou kunnen hebben gehad, precies 5 dagen na de operatie en precies op de dag dat we 'voorzichtig' hebben geklust. Er ontstond een lichte hoop.. maar ik ben vrij nuchter en had zoiets van.. zal vast niet.. kans is sowieso heel klein dat je met PCOS een eigen eisprong krijgt.. maanden al zonder clomid etc. In de week richting mijn Nod begon mijn borsten gevoelig te worden.. ik was er van overtuigd dat er nog een menstruatie aan zat te komen.. maar op de dag van mijn nod.. gebeurde maar niks. Dus.. of ik heb geen eisprong gehad.. of even wachten voor mijn menstruatie? .. of misschien dan toch? <br /><br />Na heel wat wikke en wegen heb ik vanochtend een test gedaan...<br />ZWANGER! Woohoooo! <br /><br />Na twee miskramen.. drie keer is scheepsrecht toch? </p><p> </p><p>Heel verhaal.. maar fijn om het even van mij af te typen! </p><p> </p><p>Met vriendelijke groet,</p><p> </p><p>Lis</p>
 
Terug
Bovenaan