Drie maanden terug een miskraam gehad, nu erg onzeker

Mijn eerste zwangerschap was echt volgens het boekje, geen kwaaltjes, bevalling in zes uur, echt prima.
Maar nu de tweede... Heb drie maanden terug een miskraam gehad, nou ben ik daar erg nuchter over en voelde het sowieso direct niet goed dus was ook niet verbaasd en eerder opgelucht dan verdrietig. Maar nu, weer zwanger, bij elk steekje en krampje schiet de angst erin. Dat is echt jammer, mijn man heeft er alle vertrouwen in, maar ik vind het moeilijk om blij te zijn.
Zijn er meer vrouwen die dit probleem kennen?
Groetjes!

heej iCyn

ik herken het helemaal helaas de nodige miskramen gehad en een buitenbaarmoedelijke zwangerschap gehad. Vind het het ontzettend spannend en elk pijntje en krampje denk ik zit het wel goed.
volgende week woensdag eerst echo.

liefs flowergirl

Ja, ik herken het helemaal. Twee goede zwangerschappen gehad, maar ook twee miskramen. De laatste was eind augustus. Dus hier nu ook leuk een positieve test, maar is toch weer dubbel. Vorige keer ging het al met 6 weken mis... Dus kort, maar wens blijft groot. Nu ook net als jij een ander gevoel en ook wel veel vertrouwen, maar het blijft dubbel. Je bent gewoon bang voor de teleurstelling. Maar houd moed!!!! Op naar de eerste echo en de bevestiging dat het goed is. Dan kan het echte genieten pas beginnen!

Hey

Heb het zelf niet meegemaakt. Maar wel van dichtbij. In het afgelopen jaar een miskraam, twee kindjes rond de 20 weken geboren en kindje met syndroom van down. Verder is deze zwangerschap totaal anders dan de vorige, waardoor ik heel onzeker ben. Maar ook nog heel afstandelijk, want wie zegt dat het bij ons wel goed gaat...
Bovendien kan ik blijdschap niet deken met mijn beste vriendin, want zij is heel recent haar kindje verloren. Dus voor haar ( zij weet het als enige al, omdat ik wist dat het hard zou binnen komen, dus nu heeft ze meer tijd om aan het idee te wennen) kwam het als een enorme slag... Dus de enige die het weet heeft ook niet enthousiast gereageerd.
Pfff

Liefs,

T

hoi,

Ja ik herken het helemaal!
Ben nu voor de 2de keer zwanger, heb 6 maanden geleden een mk gehad!
Ben wel een beetje bang dat het weer mis gaat!
Toch voel ik me nu meer zwanger dan de vorige keer, dus maar hopen dat het nu goed gaat!

Liefs

Pffff vandaag echo gehad en alles is goed!! En Caroline, gek is dat ja, heb ik hetzelfde.
Vorige keer kon ik er helemaal niet blij mee zijn, waarschijnlijk toch direct geweten dat het fout zat.
Nu zijn de zorgen veel minder geworden sinds 1,5 week, en sinds vandaag helemaal. Hartje klopt zelfs al :)
Liefs!

Terug
Bovenaan