Drie op een rij!

Hoi allemaal,

Aangezien de vorige 2 topics over nieuwe zwangerschappen gaan, maak ik er bij deze drie op een rij van: ik ben ook zwanger!
Vorige week zondag een positieve test, dus allemaal nog erg pril, maar toch.

Vandaag even het ziekenhuis gebeld om het protocol na te vragen ivm de longembolie die ik tijdens de vorige zwangerschap had. Helaas, ik moet vanaf morgen elke dag spuiten. Had het wel verwacht, en het is voor het goede doel, maar ik sta niet echt te springen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Nouja, als dat het enige is, mag ik natuurlijk niet klagen!

Superblij dat ik weer in verwachting ben. Ben wel ontzettend bang dat ik me verspreek bij familie en vrienden, dus fijn dat ik het hier in elk geval even kwijt kan :)

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan dat het nog een geheimpje! Heeft toch ook wel iets!? Hopelijk gaat et met je gezondheid bij de zwangerschap beter. Veel succes

Gefeliciteerd, wat leuk om te horen.
Geniet ervan!

Hoe gaat het met jullie dreumus?

Ik ben zelf voor de tweede 28 februari uitgerekend :)
ik moet zeggen vind de tijd nu veel sneller voorbij gaan dan met de eerste!

@Fioon1984: dankjewel! Gelukkig is het allemaal preventief, dat spuiten met bloedverdunners, dus het is niet zo heftig als het klinkt. Tot nu toe verder ook nog nergens last van, dus ik zie het allemaal positief.

@bibi85: nee, dit keer een augustusmama, maar scheelt inderdaad niet veel! Nu maar weer hopen op een niet té warme zomer... :)

@vlinder1985: jij nog gefeliciteerd dan met je zwangerschap (ik kan me even niet herinneren of ik dat al had gedaan). Je bent al een heel eind nu! Tot nu toe vind ik het nog niet sneller gaan (eerder langzamer, ik wil het zo graag vertellen!), maar ik kan me wel voorstellen dat het straks sneller zal aanvoelen, je hebt toch minder tijd om er veel bij stil te staan, met zo'n dreumes die gewoon alle aandacht nodig heeft. Hoe voel jij je nu?

hvlily,

Ik hoef nog maar twee en halve maand :) 19 december al lekker met vakantieverlof en aansluitend zwangerschapsverlof.

Ik moet zeggen dat een tweede zwangerschap toch wel anders voelt. Bij de eerste sta je er veel meer bij stil.

Maar ik voel me goed! Heb weer last van vermoeidheid (was ook bij mijn eerste zwangerschap) en nu ook soms last van me rug als ik in bed lig (zal vast komen omdat ik de kleine ook vaak optil) en met een kleine dreumus in huis kan je toch minder je rust pakken.

Wij hebben het tegen ouders, broers/zussen en goede vrienden wel al eerder vertelt dit keer.
Maar ik hoop dat de tijd straks voor jullie ook wat sneller gaat.

Geniet vooral van je zwangerschap en van je kleine dreumus.

Liefs vlinder

Terug
Bovenaan