Drie vraagjes

Hallo,

Ik ben nu in de 16e (15 weken en 2 dagen) week, maar ben nu meer dan voorheen dagelijks (bij het opstaan en het naar bed gaan) misselijk. Soms moet ik echt overgeven, maar meestal blijft het bij hevige kostneigingen.
In de meeste bladen, boeken ed wordt misselijkheid als een kenmerk voor het begin van de zwangerschap gekwalificeerd. Herkent iemand dit?
Een tweede vraag, ik zit veel met mijn laptop op schoot draadloos te internetten. Van de week zij een collega dat dit niet goed was vanwege stralingen. Ik kan hier niets op papier of op internet over vinden, weten jullie hier meer over?
Tot slot, ben ik nog geen gram aangekomen, wel al een welving en genoodzaakt geweest om zwangerschapsbroeken te kopen, is dit ook normaal in de 16e week?

Alvast bedankt voor jullie hulp..

Groet, Naomie
 
Hoi PS,

Niet   gevreesd maar ook ik begon pas na 15 weken mijn eigen niet lekker te voelen vooral misselijkheid en hoesten met opstaan waardoor ik wel moest kokhalzen en overgeven, nu bijna 33 weken heb ik het hoesten vooral nog maar moet daar niet aan denken want dan is de kans groot dat ik weer moet overgeven ,tip eet niet te veel en drink geen melk 's ochtends.

Zelf ben ik pas rond 22 weken een echt buikje gaan creeeren en ben nu nog maar 4 kilo aangekomen met 32 weken ,mischien te weinig maar krijg het er gewoon niet aan gegegeten.

hoop dat dit voldoende info voor je is ,

gr monique
 
Hoi

Dikke onzin hoor van dat draadloos internetten! Heb het zelf ook iedere dag gedaan toen ik zwanger was, en zie een blakend kereltje van 9,5 maand oud!
Zelf moest ik ook met 16 weken zwangerschapsbroeken kopen.
Misselijk ben ik nooit geweest dus, daar kan ik niet over meepraten.

Succes
Titiana
 
Terug
Bovenaan