Drieling, echo, hartactie

Ik heb vandaag een echo gehad 2 weken was het alleen een dooierzak zonder hartactie vandaag was er een drieling zichtbaar Maar geen hartactie hoeveel weken ikzou kunnen zijn weten we ook nog njet maar heeft iemand zoiets gehad dat ee nog geen hartactie was en daarna wel op dd echo zie je ook alleen maar nog 3 vruchtjes dus nog geen echte baby met handes ofso echt rond

Nee 2 weken terug gingen we ervan uit dat ik 7 8 weken was volgens de beekening maar k was volgens my en vk gwn nog 4 a 5 weken en nu 2 weken later was het opeens 3 dus dan hoor ik 7 ofso te zijn aleen geen hartactie nog maar mis zijn ze te klein of ik weet het niet moer wachten tot volgende week weer heel erg stresvol

Word je nu niet opgevolgd door de gynaecoloog dan? 
vind het niet raar klinken als er 2 weken geleden alleen een dooierzak zichtbaar was, dat er nu een vruchtje zonder hartslag is.  Dat klopt wel met het verloop van de weken. Dan ben je inderdaad redelijk kort zwanger. En voor de 7 weken hoeft het hartje nog niet te kloppen.
Vind het wel bijzonder als er 2 weken geleden gewoon 1 dooierzak te zien was, en dan nu ineens een drieling tevoorschijn komt op de echo!

Terug
Bovenaan