Drieling

<p>wij hebben vandaag te horen gekregen dat wij zwanger zijn van een drieling. Op dit moment zijn wij nog totaal in shock. Graag zouden wij in contact komen met ouders van drielingen aangezien wij geen idee hebben wat ons te wachten staat. Ik hoop dat iemand ons kan helpen.</p>

Oh kan me voorstellen dat dat even wennen is! Hopelijk is alles goed met jullie babies. Veel succes en hopelijk gaat de schrik gauw liggen en kunnen jullie gaan genieten van een trippel wonder! ? 

Oh kan me voorstellen dat dat even wennen is! Hopelijk is alles goed met jullie babies. Veel succes en hopelijk gaat de schrik gauw liggen en kunnen jullie gaan genieten van een trippel wonder! ? 

Ik zelf geen ervaring, maar volg Manon proper even op insta. Tweeling van 4/5 jaar en drieling van denk 2 jaar. Erg leuk om te volgen. Is ook op tv geweest. Gewoon even haar naam googelen. Snap dat het een schrik is nu, maar lijkt me fantastisch. Oh ga geen buikenfotos googelen. Je vraagt je af hoe dat ooit weer normaal wordt! ?

Gefeliciteerd met jullie wondertjes! Bijzonder en snap de shock. Ik ben zwanger van een tweeling (16,4 weken). Was ook al een shock. Maar snap de schrik goed. 
Ik heb toevallig op YouTube de vlog van ‘Tas en Vil’ gekeken ‘triplets’ ik raad aan (als je tijd en zin hebt) om daar naar te kijken vanaf het begin.  Je ziet goed hoe het kan gaan bij een drieling van zwangerschap, bevalling tm het 1e jaar. 

Terug
Bovenaan