<p>Hallo iedereen, </p><p>Momenteel ben ik 5 weken en 2 dagen zwanger. Een hele spannende periode dus. Al helemaal omdat dit mijn derde zwangerschap in 1 jaar tijd is. In april 2018 (8 weken) en januari 2019 (5 weken) hebben we beide keren een miskraam gehad. En hoewel ik er nog steeds redelijk nuchter in sta, speelt er toch wat angst en terughoudendheid in mijn achterhoofd. Bij ons allebei. </p><p>De zwangerschapskwaaltjes als misselijkheid, hoofdpijn en enorme vermoeidheid zijn dit keer heel sterk aanwezig. Dit geeft mij gek genoeg een 'geruster' gevoel. De eerste echo staat voor 4 april gepland bij de gynaecoloog in het ziekenhuis. </p><p>Wat het nog spannender maakt allemaal is dat ik eind april mijn laatste werkdag maak bij mijn huidige job, en komende week een sollicitatie gesprek heb. Wat is dan wijsheid? Nog niks zeggen want het is nog pril? Of open kaart spelen? <br /><br />Mocht ik om wat voor reden dan ook niet aan een job komen tijdens de zwangerschap is er gelukkig een vangnet. Maar ik ben er niet voor gemaakt om thuis te zitten. Heeft iemand hier ervaring met solliciteren tijdens de zwangerschap? </p><p>Groetjes and happy babytime!<br />Sjmeun</p><p> </p>