Driewieler voor dochtertje 11 maanden

<p>Hoi allemaal</p><p> </p><p>mijn dochter is 11 maanden en heeft tot nu toe misschien een paar keer in de kinderwagen gezeten het houd op na 10 minuten. zelf is ze erg actief en is ze begonnen 9 maanden met lopen nu wilt ze buiten wel lopen maar daarvoor is ze wel erg te klein voor, wij willen graag een driewieler halen. Ik las laatst over smart trike 8 in 1 driewieler, wie is er tevreden over of zijn er driewielers die jullie aanraden?</p>

Wij hadden voor de eerste verjaardag van me zoon little tikes 4 in 1 sport editie gekocht. Het is een hele fijne driewieler met een zonnescherm en verstelbare duwstang, je kan het helemaal aanpassen naar de behoefte van je kind. Hij is nu 18 maanden en vind het nog steeds super leuk op zijn driewieler.

Wij hebben de loopfiets van wishbone. Die heeft 3 wielen die je later kunt ombouwen naar een loopfiets met 2 wielen. Je kunt er dus erg lang mee doen. Mijn zoontje is bijna 4 en zit er nog regelmatig op. Hij kan ook fietsen, maar dat gaat soms wat snel als ik ernaast loop met de kinderwagen met zijn zusje. 
Wishbone is alleen wel groot en duur, maar er zijn goedkopere varianten. 

Terug
Bovenaan