drift buien pffffffffffffff help

hoi hoi

hier een wanhopige mama van sverre morgen 16 maanden. heeft als hij zijn zin niet krijgt gaat hij heel hard gillen/huilen wat ik nu doe is hem in bed zetten of als hij in zijn stoel zit op de gang.

hoe pakken jullie dit aan? heben jullie hier ook last van.

pfffffffffff is zo vervelend en het gebeurt de ene dag 2 a 3 keer de andere dag 1 keer en daarop weer 6 a 7 keer.

doei lucy

hoi lucy..

hier nog 1 die erg driftig kan doen..sam is van 20 november 2007..misschien een beetje de leeftijd?
Als ik hem bijvoorbeeld weghaal bij t schoonmaakmiddelenkastje dan zet ie t op het schreeuwen en dat kan soms wel lang aanhouden..

Wat ik doe is hem zonder iets te zeggen bij zijn speelgoed zetten en hem negeren net zo lang tot hij rustog gaat spelen en dan zeg ik: "wat ben jij goed aan het spelen"
aandacht geven dus zodra hij het goed doet..ik merk wel nu na een paar maanden dat de drifbuien korter worden omdat hij beseft, zodra ik begin met negeren, dat het toch geen nut heeft om lang door te gaan..

succes :D

gr angela

Zal inderdaad wel aan de leeftijd liggen. Lars heeft ook zo zijn momenten... Als hij de kans krijgt, gooit hij boeken naar mijn hoofd, probeet hij me te bijten of een kopstoot te geven. Hij heeft in zijn boosheid al eens een kopstoot aan de houten vloer gegeven  Ik hoopte eigenlijk, dat het daarna over zou zijn.
Bij Lars helpt het goed om hem af te leiden: waar is de klok? Wat zegt de koe? Waar is Bert? Meestal gaat hij dan weer op in het spel en is het moment van boosheid vergeten.
Het zal ook wel voortkomen uit een soort van machteloosheid: hij wil zoveel kunnen, maar het lijf en het hoofd werken nog niet mee.

Groetjes, Marijon

Hoi,

Hier ook een moeder van een zoon van 14 maanden.
Die van mij heeft ook vaak driftbuien, hard gillen en huilen.
Ik weet ook niet meer wat ik hieraan kan doen.
Hij is net een hele week goed ziek geweest, buikgriep.
Sinds dien mag ik ook zijn luier niet meer verschonen, gaat ie helemaal door t lint en draaien zodat ik het eigenlijk niet meer voor elkaar krijg om zijn luier weer om te doen.
Ook slaapt hij slecht.
Kan ie ineens wakker worden en een driftbui krijgen, weet ook hierbij niet echt wat ik moet doen.
Laten huilen heeft geen zin gaat ie nog harder huilen en gillen...

Heb jij nog wat tips??

Groetjes Sylvia

Hoi Sylvia,

wat dat luier verschonen betreft: als Lars in zo'n bui is, pak ik er de luierbroekjes bij. Die krijg ik net eventjes makkelijker aan. En voor de rest: ik heb helaas geen idee.
Lars is nu al ruim anderhalve week ziek, ikzelf inmiddels ook en ik weet niet meer hoe ik de dag met hem moet doorkomen. Is hij niet aan het spugen, dan wel aan het jammeren of aan het bokken (begrijp ik wel, want als je je al zo lang niet lekker voelt, wordt je daar ook chagrijnig door). Ik hoop maar, dat de antibiotica snel aanslaan...

Groetjes, Marijon

als wij sam niet mogen verschonen doordat ie steeds gaat draaien en weg wil dan geven we hem een flesje!
Dat drinkt ie dan liggend op en kunnen wij lekker verschonen..

Ik geef hem ook vaak een pakjeluierdoekjes..dat kraakt natuurlijk dus is ie ook wel even zoet mee!
Misschien een tip? Al denk ik dat jullie ook wel alles hebben geprobeerd..maar wie weet :)

gr an

ja..wij hebben ook zo een bengeltje!!

om idd soms gek van te worden.
ze huilt de hele dag door om haar zin te hebben..
nou ja huilen is eigenlijk zwak uitgedrukt ze gilt ze schreeuwt en tiert!

als ze de kans krijgt gooit ze de stoel om en alles wat ze maar tegen komt op de grond
de gifkikker.
mijn man zei net nog, ik ga haar in bed gooien voor dit gedrag.
maar weet eigenlijk niet of dit op deze leeftyd al kan 15 maanden?
of ze die link dan kan leggen?

maar het is iets om gek van te worden, ze heeft een paar keer per uur een gifbui.
negeren werkt niet bij haar madam gaat gewoon door!!

zijn er nog mama,s die ook hun kleintje in bed leggen?

liefs moon

hoi hoi

nou stop ook sverre in bed hor effen afkoelen pfffffffffff oma en ik worden er helemaal kierewiet van.

en we helen hem pas op als hij stil is. en of het helpt geen idee maar wij kunnen er weer effen tegen

doei doei lucy

Terug
Bovenaan