Wij hebben een hele sterke meid. Ze kon al met een paar dagen haar hoofdje omhoog houden en ze probeert nu al zelf te zitten. Eigenwijze trekjes beginnen nu ook al door te schemeren. Vanavond was ze erg moe en ze wilde niet slapen. Ze hing met haar buik op mijn borstkas. Ze is dus erg sterk en kan haar hoofd al helemaal omhoog houden, maar ze kan zichzelf ook al wegduwen. Ze begon haar hoofd heen en weer te schudden en te duwen en tegelijkertijd met haar benen zich af te zetten alsof ze aan het springen was. Dit alles ging gepaard met schreeuwen (echt gillen, niet huilen) en duurde een minuut of 10. Ze had geen honger, een schone luier en verschillende posities hielpen ook niet. Nu komt dat best vaak voor. Als voeding te lang duurt gaat ze gillen of trappen en als ik haar neerleg om iets te doen ook. Het is geen gehuil, dat doet ze ook soms, maat het is echt boosheid gecombineerd met gillen. Haar oma noemt haar vaak een driftkikker.
Ze is alleen pas 3 maanden uit, driftbuien lijken mij erg vroeg.. Zijn er meer moeders met hele driftige baby’s?
Ze is alleen pas 3 maanden uit, driftbuien lijken mij erg vroeg.. Zijn er meer moeders met hele driftige baby’s?