Driftbuien!!! HELP

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Onze dochter van nu 17 mnd heeft last van driftbuien, ligt op de grond te gillen/krijsen en houd hier niet mee op. Niets helpt, hoeft ook niet te drinken, rozijntje oid.
Ook het luier verschonen is een regelrechte ramp. Moet haar ondertussen zo ong. in de houtgreep houden om de luier te verschonen, ben daar ong. 10 min. mee bezig en ben dan uitgeput en het zweet staat me blank onder de armen van de klus. Dit is ondertussen steeds erger geworden, eerst wat afleiding geprobeerd, oa knuffel, poppetjes, luier, sokje en noem maar op in de handen om af te leiden, maar niets helpt meer. Ook de plek maakt niets uit, ze doet dit trouwens bij iedereen, dus ligt niet aan mij (begon ik ook al aan te twijfelen). Wie heeft raad???? (we wilden evt.misschien een   2e maar daar heb ik totaal geen zin meer) HELP

groetjes,
xx Roos xx

Hoi Roos,

Allereerst erg vervelend zeg zo'n driftbui....

Ik denk dat Jennifer dit zo 2 maanden geleden had... krijsen als die luier verschoond moet worden.. en als het niet naar haar zin ging dan gooide ze zichzelf naar achteren...

ehh.. wat heb ik gedaan... gewoon negeren, als ze zichzelf weer naar achteren had gegooid.. hebik haar opgevangen, op de grond gelegd, en ben wat anders gaan doen..dus negeren, na een paar weken heeft ze het nooit meer gedaan..
En die luier is echt heel erg shit!!! maar daar kan je ook niets mee. Ben echt wel heel erg boos geworden enzo...

Denk dat het een fase is.. dus mijn tip, negeren en met luier verschonen, gewoon verschonen en in de houdgreep houden....

Succes gr. Ilone

Hey Roos,

Pff wat vermoeiend! Je weet dan ook echt niet meer wat je moet op een gegeven moment.
Wat bij mij meteen op kwam is het laatste "sprongetje" deze is zo rond de 17 maanden en wat jij omschrijft lijkt er aardig op...
Waarschijnlijk is dit dus een (vervelende) periode en moeten jullie er even door. Waarschijnlijk is die kleine gewoon van slag door allerlei dingen die ze ineens anders ziet of kan!
Nou ik heb verder niet echt tips. alleen heel erg veel succes gewenst!

Evelien, mv van Birgit 02-02-07 (wij moeten daar dus nog door   ;-) )

Feline heeft dit ook af en toe. (van mij meegekregen hahaha)
Vanmorgen ook weer, en we hebben haar laten uitrazen en na een half uur kwam ze aan tafel eten.

En die luier verschonen is hier ook een drama. Je kan natuurlijk van die luierbroekjes kopen, maar ik doe dat niet, ze heeft maar te luisteren...

groetjes Maris

En over een tweede: ik ben nu zwanger en heb er nog wel zin in hahaha

groetjes Maris

Terug
Bovenaan