<p>Kan iemand mij tips geven? Mijn zoontje herft sinds een paar dagen ineens driftbuien. Ik weet dat het erbij hoort, maar weet niet zo goed wat de juiste aanpak is. Mijn gevoel gaat ook alle kanten op, dus hopelijk hebben jullie raad. </p><p>als mijn zoontje een driftbui heeft dan lijkt hij er wel in te blijven hangen. Ze duren dan ook erg lang (halfuur tot 3kwartier) en hij is dan natuurlijk helemaal overstuur. Bij hem gaan zitten en hem vertellen dat het wel goed komt ed helpt allemaal niet, apart zetten ook niet, dan lijkt het alleen maar erger te worden. Het enige wat hij wilt is dat ik hem oppak. Maar doe ik daar goed aan? Mijn moederhart breekt als ik hem zo overstuur zie en wil hem het liefste dan bij me pakken, maar hoor om me heen dat je dat vooral niet moet doen. Maar wat dan??? </p><p>bijv het avondeten is de laatste tijd drama. Vanuit het niets wordt hij ontzettend boos en driftig en vertikt het dan nog om te huilen en wij zitten de hele tijd met een huilend kindje aan tafel. Maar als ik hem uit de stoel pak is het goed, zet ik hem terug, begint het weer opnieuw. </p><p>wat is de beste aanpak? Ik weet het even niet</p>