driftbuien

A

Anoniem

Guest
Sarah is nu bijna 5 maanden en weet sindts een paar dagen hoe ze driftig moet worden. Ik vind het wel grappig dat kleine meisje, zo superdriftig. Maar goed over 2 maand is het natuurlijk niet grappig meer.Ze doet het zomaar, meestal probeer ik het te negeren en stopt ze vanzelf  maar soms gilt ze zich helemaal overstuur!! Ze heeft dan niets want als ik haar oppak begint ze meteen te lachen,wat doen jullie hiermee?

Groetjes van Liset, mama van Sarah 20-04

oh dat lijkt me heel grappig om te zien!!

Geen idee hoe je daar het beste mee om kan gaan. ik zou denk ik niet veel doen in de hoop dat het vanzelf weer over gaat.

Goewan-mats heeft dit de laatste tijd ook heel erg, er hoeft maar een vlieg op te vliegen waar hij naar zat te kijken (wat dan niet meer kan) en hij raakt helemaal overstuur, eerst liet ik het gaan en dacht stel je niet zo aan maar het veranderd niet meer, nu pak ik hem op, maak hem rustig als dit nodig is, vaak niet, en bied hem wat nieuws aan

hier ook een mama van driftig kindje haha naomy heeft het dus ook is 5 halve maand nu maar kan er ook wat van dit heeft ze van af baby af aan al en word steeds erger als ik ze ff in de box leg en daar ligt een balletjes in en ligt ze op der buik en wil ze hem pakken rolt ie weg dan moet je ze horen en zien trappelen met die beentjes en rood dat ze word hahaha grapig om te zien liefs carola

Terug
Bovenaan