Renske is altijd wel driftig geweest, maar sinds vorige week is het wel heel erg. Vannochtend tussen 7 en 8 heeft ze bijna alleen maar gekrijst, want haar sokken moesten uit. Twee minuten later moesten haar sokken weer aan, ik had haar drinken op het aanrecht gezet (hoe haal ik het in mijn hoofd), ze wilde niet in de kinderstoel, de pop moest een luier aan, o nee toch uit.
Ik word er helemaal knettergek van. Vooral 's ochtends. We kunnen niet eens meer praten, je komt er niet bovenuit. Emma zit met haar handen op haar oren aan tafel.
Als iets niet zelf lukt gaat ze krijsen, maar je mag ook niet helpen.
Negeren helpt het beste, maar als ze dan binnen twee minuten weer begint, pfffffffff.
Ik hoop dat het snel weer over gaat. Mijn geduld begint steeds sneller op te raken.
En twee weken geleden dacht ik nog bij mezelf dat Renske zo lekker luisterde en zo lekker in haar vel zat de laatste tijd. Nou die fase is weer even over.
Ik word er helemaal knettergek van. Vooral 's ochtends. We kunnen niet eens meer praten, je komt er niet bovenuit. Emma zit met haar handen op haar oren aan tafel.
Als iets niet zelf lukt gaat ze krijsen, maar je mag ook niet helpen.
Negeren helpt het beste, maar als ze dan binnen twee minuten weer begint, pfffffffff.
Ik hoop dat het snel weer over gaat. Mijn geduld begint steeds sneller op te raken.
En twee weken geleden dacht ik nog bij mezelf dat Renske zo lekker luisterde en zo lekker in haar vel zat de laatste tijd. Nou die fase is weer even over.