driftbuien

Hebben jullie kleintjes wel een driftbuien..

Ethan heeft een erg sterke wil en als hij het niet voor elkaar krijgt maakt meneer zich helemaal slaap en gaat liggen brullen met de handen slaan en voeten schoppen..

En dan zijn het voornamelijk de momenten als hij wil stappen en ik vind het even genoeg maar ook als ik hem corriseer als hij niets doet wat niet mag

Ik laat hem dan altijd uitrazen en dan is het weer goed..
Doe ik hier goed aan of kan ik beter dit anders aanpakken

haha hier ook al zo.
alicia deed dat op stage en sloeg een begeleidster in het gezicht..
ze laat zich dan helemaal slap worden in de hoop uit de armen te glijden en weer te kunnen staan. ook als we haar even de schoenen aan willen doen blijft ze rollen en stampen zodat die schoenen niet aankunnen..

ik denk dat je hier goed aan doet hoor.....ik ben van mening wanneer je op dat gedrag gaan reageren dat je het alleen maar versterkt! En dat is wat je niet wil.....ik doe het hier bij Floortje ook (jochem heeft nog niet echt driftbuien) ik negeer haar dan meestal komt ze dan vanzelf weer naar me toe...
En praat ik er met haar over.....en dat werkt wel goed.
Is wel eens lastig hoor en frustrerend maar ik vind het wel de prettigste manier.
Boos worden en/of op de gang zetten helpt al helemaal niet op deze leeftijd en daarbij vind ik dat je dat nu echt uit de boze......

Terug
Bovenaan