Driftig, hard huilen met verschonen

Ik zoek een stukje herkenbaarheid misschien tips. Onze dreumes van 14 maanden vond verschonen altijd prima. Tot een week of 2 geleden. Als we haar neerleggen op het aankleedkussen gaat ze wild bewegen en hard huilen. Iemand die dit herkent?

Groetjes!
 
Zeker herkenbaar! Wat ik de gouden tip vond: luierbroekjes. Trek je een stuk makkelijker aan als je wordt tegengewerkt. En hier hielp het om haar te laten staan met schoon broekje aandoen ipv liggen. En iets wat ze leuk/interessant vond om vast te houden (was hier de bolletjes waar je wasmiddel in doet haha)
 
Hier exact hetzelfde. Zal de 14 maanden tik wel zijn dan. Hij is hier ook zon drama op moment. Maar onze man vindt het alleen maar onwijs leuk en grappig. Hoe boos ik ook doe
 
Oh hou op, schei uit!! Onze zoon is inmiddels ook 14 mnd, maar sinds zijn 10mnd is verschonen Drama!!
Niet willen (blijven) liggen, flink huilen. Luierbroekjes zijn indd ideaal, om snel te kunnen verschonen. Maar alstie gepiept heeft moetie toch gaan liggen. Nu zing ik maar een liedje en dat helpt heel soms. Vaak dijn we met 2 om hem re verschonen.
Zelfs bij kdv hadden ze geen tips. Hopelijk is het toch snel voorbij... 
 
Dank voor jullie reacties. We gebruiken wasbare luiers dus een broekje is niet mogelijk tenzij we de wasbare niet meer gebruiken.
Zingen is zeker eem goede methode, af en toe helpt het.
 
[quote quote=10548782]Hier exact hetzelfde. Zal de 14 maanden tik wel zijn dan. Hij is hier ook zon drama op moment. Maar onze man vindt het alleen maar onwijs leuk en grappig. Hoe boos ik ook doe[/quote]Ah, dat is niet fijn dat je mannetje het grappig vindt. Dat is het absoluut niet!
 
Ze heeft hier een maand gedaan. Nu gaat het bijna altijd weer goed. We zijn consequent geweest en hebben haar laten helpen met uitkleden (sokken, broek), afgeleid met speelgoed en benoemd wat we gaan doen en aan het doen zijn.
 
Terug
Bovenaan