Driftig huilen!!!

A

Anoniem

Guest
Vandaag wilde mijn man Stijn meenemen in de wandelwagen om onze oudste zoon van school te halen en toen begon Stijn toch hard te brullen. Hij werd zelfs helemaal blauw.
Mijn man heeft hem maar opgepakt en getroost, maar we hopen dat hij hier geen gewoonte van gaat maken, want hij moet toch een paar maal per dag mee om zijn broers naar school te brengen en weer op te halen. Hij is nog geen veertien weken en nu al zo boos!!! Het arme kind.

groetjes van Marloes

Hoi Marloes,

Roy kan er ook wat van! Brullen, gieren, gillen!!
Dan is ie echt witheet, balt zijn vuisten en loopt rood aan,
ogen potdicht en gillen maar!! Mijn moeder schrok er laatst
van.. ik raak eraan gewend. Een driftig mannetje hier ook dus...
Tja, wat we eraan kunnen doen?
Niet veel denk ik..

ha,ha herkenbaar,

Hier echter een driftige dame!!! Dat wordt nog wat. Als ze nu al zo driftig kan zijn hoe moet dat  straks dan!!!  Peuterpuberteit. Zie haar al languit liggen in de supermarkt!!!!!

Hoi,

Mijn dochter van nu 18 weken had hier ook een aantal weken  geleden last van vanuit het niets zeg maar, ik heb hier toen gevraagd of er dames waren met hetzelfde probleem, ik heb niet echt een duidelijk antwoord gehad maar nu is het weer over en babbelt ze en brabbelt ze weer lekker en is ze weer in haar sas wat er nu aan de hand was heb nog steeds geen idee.   Zal misschien bij die veertien weken horen want er waren meer moeders met hetzelfde probleem ook allemaal rond de veertien ,vijftien weken.

groetjes

hallo moeders,

Ook hier een moeder van een mannetje wat er wat van kan.
Hij kan ook heel erg hard huilen en schreeuwen ook hij wordt knalrood en balt zijn vuisten. Hij is nu ook nog maar 12 weken. Ik laat hem eerst ff huilen, dan als hij iets gekalmeerd is dan ga ik naar hem toe.
En ik denk indd dat je er niets aan kunt doen. Gewoon hopen dat het weer over gaat.

Groetjes Karin mama van Narthan 02-07-07

Onze lieve Bo is 17 weken en heeft het ook sinds een week. Ik schrik er gewoon van hoe boos ze kan worden en hoe ze dan gilt. Echt krijsen. Dacht eerst dat ze al vervroegd tandjes kreeg, maar denk nu dat het aan haar (eerste) verkoudheid ligt. Zelfs aan de borst huilde ze, maar dan kon ze gewoon haast geen adem halen. Heb nu zo'n dingetje gekocht waarmee je snotjes uit haar neusje kunt halen. Maar ja, of dat het nou was...

Terug
Bovenaan