driftig of is er echt iets?

het was me weer een middagje zeg. pff om gek van te worden. hier komt t:

nou als ze 's middagds uit bed komt wil ze alleen nog maar huilen. tot ze helemaal overstuur en schor is. vandaag was dat kwartier tot half uur. en ze wil dan ook niks, niet eten niet drinken niet spelen niet knuffelen. alleen op de grond zitten huilen.
en als ik dan zeg kom maar draait ze der rug naar me toe
en weet echt niet meer wat ik dan moet doen. heb haar ff laten huilen en toen ze echt overstuur was opgepakt. mee rond gelopen, op de bank gezeten en getroost. uiteindelijk maar een droge boterham gegeven omdat ze niks anders wou eten... en daarna begon het weer van voor af aan. en heb ik der om half 6 weer in bed gelegt. toen ze in bed lag en haar doekje had was ze stil.

als ze zo overstuur is overstrekt ze zich helemaal. als dit morgen nog zo is bel ik zowiezo donderdag ochtend het cb op

nu slaapt ze nog steeds. en als ze wakker word maar weer een poging tot eten wagen en anders krijgt ze wel een peer ofzo. ik zou het echt niet weten!
tandjes? ze heeft er 8 en 4 kiezen. kan ook geen bulten meer vinden.

Jeetje vervelend zeg. Misschien voelt ze zich niet zo lekker ofzo of heeft ze haar dag niet.
Kan je er niet mee helpen.
Ik hoop voor je dat het morgen over is!!!

pascal overstrekte vooral als hij last heeft van krampjes. wil dan ook niks eten omdat t buikje al zo vol aanvoelt.

advies inwinnen bij t CB kan nooit kwaad denk ik.
hopelijk voelt ze zich snel beter.
ik kan me indenken dat je je machteloos gaat voelen.

suuk6 smooty

zou t kunnen komen omdat ze nu eigenlijk alleen nog maar vast voedsel krijgt als avond eten? geen potjes ofzo meer. en het meeste is dan in stukken en geen prakje

maar dat is toch niet iets van de laatste week?
ik bedoel alicia eet toch al langer met de pot mee/
dan zou ze daar al wel aan gewend kunnen zijn.
misschien is een baby pubertijd. (geen idee of zoiets bestaat hoor)

ik zou gewoon je verhaal doen bij t CB.
misschien hebben ze tips waar jullie iets mee kunnen.

Als ik het zo lees is ze denk ik gewoon nog moe geweest want anders accepteerd ze haar bedje niet.
Tis denk ik gewoon een fase, zou me er niet te druk om maken en wanneer ze zo doet en niks wil gewoon je eigen ding doen.
Ff stofzuigen enz ff links laten liggen trekken ze vaak wel van bij.
Het kan nl ook een vorm van aandacht vragen zijn en wanneer jij die gaat geven blijft dit gedrag terug komen.

Verder qua eten ze heeft genoeg te verzetten dus ik ging pers al die trucen niet uit de kast halen hoor......

Terug
Bovenaan