Driftige peuter boze buren

<p>Beste ouders.               </p><p>Ik ben moeder van 3 lieve jongens. De middelste is 2 en hij zit lekker in de peuterpubertijd ?. Nou had hij gister een uitbarsting en geloof me niets hielp dus ik heb het genegeerd. En toen gebeurde het stond de buurvrouw te blèren dat het gvd afgelopen moest zijn met dat gegil. En dat ze de godganse dat dit moet aanhoren. En dat mijn kind abnormaal gedrag vertoont. En dat haar dochter dit nooit heeft gedaan. Ik heb haar geprobeerd uitteleggen dat het echt normaal is bij een peuter en dat je vooral geen kind kunt vergelijken. Maarja nu zit ik dus krampachtig te doen tegen mijn kinderen dat ze geen harde geluiden moeten maken. </p><p>Hebben jullie tips? Het gesprek aangaan heeft geen zin want zij blijft met het vingertje wijzen. Ze zij zelfs dat mijn kind professionele hulp nodig heeft?</p><p> </p>
 
WoW heel heftig en wat een naar persoon is die buurvrouw. Mijn zoon is ook 2 en kan aardig driftig tekeer gaan en als hij zon bui in de tuin heeft hoort de hele straat dat ??
Ik kan wel zeggen dat de buren beter niet met zon reactie naar mij toe moeten komen. 
Als praten geen zin geeft dan kan je misschien zeggen dat je haar niet aan jouw deur wil hebben en als ze er last van heeft maar verhuist naar een boerderij zonder buren of haar huis beter isoleert! 
Sterkte ermee! En laat je jongens lekker jongens zijn 
 
Sorry, maar ik zou een brief schrijven naar je buurvrouw en vragen of ze in haar midlife crisis zit en online even een hulporganisaties zoeken voor haar.  Ze heeft inderdaad dat gelijk iemand  professionele hulp nodig heeft en dat is zij.
Laat  jekinderen lekker spelen en gillen het hoort erbij en juist thuis moeten kinderen zich veilig voelen en niet op hun tenen lopen..  
 
Sorry, maar ik zou een brief schrijven naar je buurvrouw en vragen of ze in haar midlife crisis zit en online even een hulporganisaties zoeken voor haar.  Ze heeft inderdaad dat gelijk iemand  professionele hulp nodig heeft en dat is zij.
Laat  jekinderen lekker spelen en gillen het hoort erbij en juist thuis moeten kinderen zich veilig voelen en niet op hun tenen lopen..  
 
Sorry, maar ik zou een brief schrijven naar je buurvrouw en vragen of ze in haar midlife crisis zit en online even een hulporganisaties zoeken voor haar.  Ze heeft inderdaad dat gelijk iemand  professionele hulp nodig heeft en dat is zij.
Laat  jekinderen lekker spelen en gillen het hoort erbij en juist thuis moeten kinderen zich veilig voelen en niet op hun tenen lopen..  
 
Kijk, als het één keer gebeurt, vind ik het bijzonder dat je buurvrouw er zo op reageert. Maarrrrr wij hebben een peuter naast ons wonen die echt elke dag een paar uur aan het driftbuien is.... Schreeuwen, bonken op de muur, pure paniek. Wij zeggen er verder niks van omdat ik uit eerdere gesprekken weet dat de ouders er alles aan doen om het te verhelpen. Maar vervelend is het wel!
 
Hoi beste ouders,
 
bedankt voor jullie reactie! Jullie hebben gelijk ook het is belachelijk dat ik me nu zo opgesloten voel in mijn eigen huis. Heb besloten gewoon mijn eigen gang te gaan. En als ze weer aan de deur komt hoop ik maar dat ik geen driftbui krijg. Want die kleine van mij is nu bang voor haar en vraagt constant is buurvrouw boos?.
mijn oudste zoon was 10x erger en daar zij ze nooit wat van. Maar nu mevrouw de heele dag thuis is let ze op alles. Maarja hoop dat het allemaal goed komt. Nog bedankt allemaal ?
 
Simpel gezegd? Je buren lekker laten praten. Zou jou een zorg wezen. Kinderen maken nu eenmaal geluid. Je kan er niet vanuit gaan dat ze stil zijn hoor. Hebben de buren toch echt heel erg pechEn daarnaast iemand anders zijn kind is nooit vervelend zoals zs zeggen "mijn kind doet zoiets niet" bs natuurlijk. Ieder kind is anders
 
Terug
Bovenaan