Driftkikker!

A

Anoniem

Guest
Ik las laatst al dat iemand er ook mee zit: Ilse is een driftkoppie! Af en toe krijst ze alles bij elkaar (niet huilen, maar echt krijsend gillen) en soms krijg ik een enorme klap in mijn gezicht. Dan gaat ze zonder pardon naar de gang en daar krijst ze dan verder. Frustrerend zeg! Je bent steeds zo lief voor je kleintje en als dank krijg je een mep. Het zal ongetwijfeld een fase zijn, maar van mij mag die fase wel voorbij zijn!

Groetjes, MvIlse

Hallo,
hier hebben we nog zo'n driftkikker.
Nina slaat met afstandbedieningen, etc. tegen je hoofd.
En kwaad dat ze kan zijn, zo in eens, dan krijst ze alles bij elkaar.
De vingers in je oren stoppen, dat is het enige wat je kan doen.
Wat een lawaai kan daar uit komen.
Ook knijpen is ze heel goed in, tussen duim en wijsvingertje.
Heel hard.
Ik ben blij dat meerdere moeders er last van hebben, maar van mij mag het ook wel over gaan.
baby pubertijd?????????????????

groetjes Jantine mv Nina (11,5mnd)

Hoi,

Hier nog een moeder met een ongelooflijke driftkikker! Ik word er soms echt niet goed van, maar hier een tip die bij ons heel goed werkt niet op reageren, dan is het ook niet leuk meer. En ja ik weet hoe moeilijk dat soms is maar het is nu echt al stukken minder. Nee helaas het is nog niet over maar echt een heel stuk minder. Tiara heeft ook een periode gehad dat ze kneep en sloeg, op een gegeven moment was ik het zo dat dat ik haar (zachtjes) terug beet, nou daar schrok mevrouw zo van dat ze het nooit meer heeft gedaan. Ik hoop ook dat deze face snel over is, maar volgens mijn schoonzus kan het nog wel ff duren (sorry dames).
Dus voor ons allen veel succes.

Groetjes Nancy

Renske heeft het ook weleens. Met name in de box, dan wil ze er niet meer in, maar ik hou het dan vol en dan is het zo over gelukkig, gaat soms gewoon heerlijk zitten spelen dan. Zolang er niks aan de hand is ff laten gaan.

Anne was een echt driftkikkertje en idd hoe moeilijk het soms ook is, negeren werkt het beste

Terug
Bovenaan