Driftkikkertje

Hee meiden,

Zijn jullie kindjes soms ook van die driftkikkertjes??
Onze Jack is dat echt! Hij is heel lief maar ohoh....als je langs loopt met iets te eten en hij (denkt) niets te krijgen, nou berg je dan maar. Gillen!!! Zo hard hij kan.

Ook als zijn fruit of Liga op is.... Alsof hij nooit iets krijgt. En ook als Dean een hapje krijgt en hij dus even 2 seconden moet wachten..... Soms best grappig maar soms ook een soort vervelend/zielig!! Hij raakt echt helemaal overstuur terwijl hij echt genoeg 'eten' krijgt.

Dean vind het allemaal wel best ;-) Zo zie je maar, een 1-eiige tweeling, lijken als 2 druppels water maar qua karakter totaal verschillend. Dat belooft nog wat t worden met onze Jack. Hahahaha!!

Liefs Lynn.
 
Hahaha hier als die niet bij zijn speelgoed kan , maar gillen nog niet . Ook niet om eten , wil nog niet met de lepel eten . CB geeft aan naar de logopedie te willen raar idee . Hij heeft geen probleem met happen want stukjes uit me hand accepteert hij wel . Echt tevreden over het CB kan ik helaas niet zijn .
 
Stijn kan ook erg hard gillen. En echt rood worden van kwaadheid!! Bv als hij moe is en ik moet hem nog aankleden...of als hij honger heeft maar het duurt te lang.Hij overstekt zich dan ook helemaal. Bij de laatste fles heeft hij het het ergste, dan moet ik vlug die fles in zijn mond doen, want anders gooit hij zich helemaal achterover.....Mijn andere twee waren/ zijn ook niet zo rustig, dus ik ken het wel. Dat karaktertrekje hebben ze van papa zullen we maar zeggen...
 
haha de titel alleen al!! nou ik heb nu eens een heeeeel rustig kind! ik weet niet of ze die drift nog gaat krijgen, want hier zit het er zowel bij papa als bij mij in helaas... onze 2 jongens zijn ontzettend druk en driftig, maar Tess is heel rustig! ze draait ook nog niet op haar buik en als ze in de box speelt hoor je haar ook bijna geen geluidjes maken. ze kan het wel maar is gewoon heerlijk rustig! mij komt het goed uit, onze oudste gaat na de vakantie naar school dus heb nu 3 kids thuis van bijna 4, bijna 2 en Tess dus. hopelijk is bij Tess de driftgen niet aanwezig haha!
 
J'velino wordt alleen driftig als hij bv zijn rompertje of shirtje aan moet doen , met name als zijn handjes er door heen moeten dan zet hij het op gillen. Dit heeft hij al toen hij 1 maand was.
 
Logan is momenteel een drama...alleen maar aan het uittesten en als ie iets niet mag of geen aandacht krijgt kun je oordoppen in doen pffff
 
Hier nog zo een! Heel hard en heel schel en hoog wanneer het haar niet zint. (Als ze niet hard genoeg vooruit komt met tijgeren, ze een smaak proeft die ze niet lekker vindt, soms met luier verschonen). Hier komt de kat dan zenuwachtig naar me toe en blijft daarna bij Julia in de buurt tot ze weer stil is. Daarna komt ze een kopje halen bij mij, apart hoe dat gaat!
 
Terug
Bovenaan