Dringend advies nodig!

Hallo mensen,Ik heb een hele andere vraag eigenlijk.Mijn dochter is momenteel 4 maanden oud en haar vader en ik gaan uit elkaar.Ik vraag me af of mensen hier ervaring mee hebben qua ouderlijk gezag e,d?Ik ben fulltime moeder en haar vader werkt door de weeks altijd. Wat zijn de rechtenals moeder en als vader? We gaan wel in mediation om te kijken of we samen eruit kunnen komen om zo'n best mogelijke regeling voor mijn dochter te hebben alleen vader en ik zijn niet zo op speaking terms. Hopelijk kan iemand mij advies geven? Ik wil graag voor mijn dochter blijven zorgen maar op het moment woon ik bij mijn vader in met mijn dochter en zit hij in ons huis...Groetjes!

Denk dat het wel heel belangrijk voor je dochter is , dat jullie je verdriet en boosheid in haar belang zo snel mogelijk aan de kant zetten. Je zou voor 1 weekend in de 2 weken kunnen kiezen. Maar dat is maar net wat jullie afspreken. Het is allemaal heel pijnlijk, dat snap ik best. Maar blijf voor jullie meisje wel verstandig.

Terug
Bovenaan