dringend cadeautips nodig!

Hallo allemaal!

Even heel wat anders hoor, maar mijn moeder wordt 60 en we hebben geen idee wat we haar moeten geven... iemand een leuk idee? ik hoop het!
alvast bedankt!
groetjes!

een foto met alle kinderen/aanhang en kleinkinderen, weet niet of ze van tuinen/tuinieren houd maar een mooi beeld voor in de tuin? een weekendje weg, meenemen uit eten, een dagje uit geven naar iets... heel veel suc6 verder hoop dat je er uit komt!

dank jullie wel voor de reacties! een foto hadden we al over nagedacht maar die optie is al afgevallen. Iets voor in de tuin is wel een goed idee, die ga ik in de groep gooien! en de rest ook maar eens even bekijken.
meer tips zijn natuurlijk altijd welkom!

mijn moeder is afgelopen jaar 60 geworden en we hebben haar toen een zonnewijzer op een mooie pilaar gegeven, ze vond het geweldig! (mijn moeder houd enorm van haar tuin namelijk) suc6!

Toen m'n vader 60 werd hebben we hem een fotoshoot cadeau gedaan met het hele gezin. Dus in een foto studio met m'n ouders m'n zusje en ik + aanhang en m'n zoontje. Het zijn echt hele mooie foto's geworden en hij was er erg blij mee!

Ik sluit me aan bij de rest,ik vind het ook moeilijk mijn moeder wordt in augustus 60 en wij moeten ook nog iets bedenken.

Mocht ik weer te vroeg bevallen zal het een foto worden met ons gezinnetje en het gezin van mijn broer en dan nog een foto van de kids...
Daar is ze altijd blij mee.

Mocht de kleine er dan nog niet zijn krijgt ze een tegoedbon van ons dan krijgt ze foto als de kleine er wel is...

Heel vel succes...

pfieww...wij hadden t makkelijk :D

Me schoonmoeder wordt dit jaar Juni zestig, schoonvader gaat met de vut, schoonpaps is ook jarig en ze zijn 40 jaar getrouwd {zo ongeveer geloof ik}

Omdat me schoonpap met de vut gaat, hebben ze besloten ons te verrassen met een week Tenerife...HEERLIJK natuurlijk...
Als cadeau voor alle feestelijkheden, hebben schoonzus/zwager en wij ze een aantal dagen auto huur gedaan...hahahahaah daar hebben we zelf natuurlijk ook weer wat aan...

Toen schoonpaps 60 werd, hebben we ze een hotelcheque gedaan...was n jaar geldig, konden ze zelf hotel kiezen en compleet met eten enzo...
Hebben ze erg van genoten { ze hadden echt zo een sprookjeskasteel gekozen}

Terug
Bovenaan