Dringend vraagje: welk merk slofjes dragen jullie kindjes?

hoi hoi

Sophie draagt vaak slofjes (zootjes, toendertijd gratis gekregen bij een abonnement)  
in huis , maar deze worden te klein.
Dus ik ben op zoek naar nieuwe leren slofjes.

Ik wil wel goede slofjes hebben omdat Sophie nog  niet loopt en dmv leren slofjes heeft ze meer grip en merk ik dat ze beter pasjes zet dan op sokjes oid...
Tevens wil ik slofjes die goed blijven zitten, duurzaam zijn en niet makkelijk uit te trekken zijn ...  

ik vind ze best duur, dus vandaar dat ik me graag goed wil laten informeren en waar kan dat beter als hier!!!!!

dus welke slofjes vinden jullie geweldig en waarom en hoe duur waren ze en waar koop je ze...

alvast bedankt..

liefs tobi

Ik heb pas Boumy's gekocht (www.boumy.nl) via internet. 19.95. Ze zijn inderdaad vrij prijzig, maar ze zijn echt  heel fijn. Ik heb ze uit de 'aanbiedingen' gekocht. Daar zijn ze net een paar euro goedkoper. En toen ik ze thuis kreeg bleken ze er veel leuker uit te zien als op de foto.

Hiervoor had ik slofjes van Bambino (kruidvat). Die waren net zo goed als de boumy's hoor. en die waren maar 9.95. Maar ze hebben ze niet altijd en kian was uit de grootste maat gegroeid, en boumy's gaat nog een maatje verder (volgens mij hebben ze zelfs een peuter lijn die nog groter kan).

Ik heb 4 keer een winkelcentrum afgezocht naar een goedkopere versie van wat ik zocht (eigenlijk dus gewoon de boumy's maar dan goedkoper) en ik heb het niet gevonden. Dus als je bereid bent er 20 euro voor te betalen zou ik ze meteen bestellen. Ze worden geloof ik na een week ofzo of 10 dagen thuisgestuurd.

Succes ermee!
Liefs Nelleke

o ja, als je ze echt als schoentjes gebruikt (omdat er nog niet echt veel op gelopen word) hebben ze ook een boumy 'outdoor' lijn. Heel goed. Iets dikkere zool, zodat je ze ook naar buiten aan kan als ze net aan de hand gaan lopen!
Liefs Nelleke

Dean loopt ook nog niet en  heeft al verschillende slofjes gehad, Boumy, Zootjes, Lil ´Jo ´s. En nu heeft hij 2 paar Aapie ´s. Ze kosten ongeveer 14,95. Ik ben er zeer tevreden over.

Ik heb ze gekocht bij baby-schoenen.nl

Groetjes,
Nelly.

Puck had altijd zootjes...maar ik zag een mooie deal op de 9 maanden beurs (nee ik ben niet zwanger maar hielp een vriendin in haar stand!); heb nu dus oxxy slofjes voor 5 euro! Het is wel de grootste maat (xl) maar Puck heeft behoorlijk grote voeten. Wat ik fijn vind is dat het niet het model is met klittenband bovenaan maar een soort van 'instap' ; ideaal voor haar hoge wreef en dikke enkels! Ik geloof dat ze normal 20 euro kosten..

Liefs, Marcia mv Puck

Terug
Bovenaan