Dringend vraagje!!

Het zal jullie niet ontgaan zijn dat ik dinsdag voor de kijkoperatie op moet.

Ik slik nu 2,5 week provera, omdat ik anders tijdens de operatie mijn ongi zou hebben. De provera moet mijn ongi uitstellen.

Nu kwam ik net van de wc af en zag bij het afvegen dat het lichtroze/lichtbruin was. Mijn ongi begint altijd zo en breekt dan na een dag of 3 door. Dat zou maandag, de dag voor de operatie zijn. Kan je ongi doorbreken dwars door de provera heen??

Weet iemand of dit kwaad kan tijdens de operatie? Of moet deze nu uitgesteld worden als het spotten blijft? Of kan ik ipv 1x per dag misschien 2x per dag een provera 10 mg nemen om dit tegen te gaan??
In het ziekenhuis kan ik niemand bereiken die hier antwoord op kan geven.

Liefs Daisy

o,jee dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Jee wat vervelend is er geen gyneacoloog te bereiken via de verloskamers???

Ik zou echt iemand willen spreken denk ik.

Hoewel ik dus mijn ongi tijdens pilgebruik ook erdoorheen kreeg, Terwijl ik niet te vroeg mocht beginnen met spuiten omdat het laboratorium met vakantie was.
En dus echt ook niemand te bereiken ivm de vakantie sluiting.
Ik heb toen 2 dagen toch pil geslikt en 1 dag eerder gestopt. Maar ik begrijp dat je niet ongi mag zijn tijdens de operatie???
Ik weet het ook niet...sorry...
Wat lastig voor je. Probeer echt toch een dienstdoende gync te pakken krijgen.

Liefs han

Hehe.... toch na tig keer doorverbinden eindelijk iemand aan de telefoon gekregen die mij antwoord heeft kunnen geven!!

Door de provera kan mijn baarmoeder wat onrustig zijn en daar kan wat heel licht bloedverlies of wat krampjes bij horen. Als het bloedverlies heel licht blijft (met afvegen alleen of bijna niet zichtbaar in mijn broekje) is er niets aan de hand. Als het erger wordt, moet ik direct weer bellen.
Ben weer voor heel even gerustgesteld... Nou maar hopen dat het iig tot na de operatie uitblijft!!

Ik heb nu wel een rechtstreeks nummer van de dienstdoende gynaecoloog...

Pffff.... ik schrok me echt rot vanmorgen! Heb zo lang op de operatie moeten wachten!

Han, thanx voor je berichtje!

Hier dus weer even rustig...

Liefs Daisy

He wat vervelend nou.. Ik hoop wel dat er een oplossing is voor de operatie voor je..

Sterkte

Ja dt hoop ik ook. Heb de laatste weken zo naar de operatie toegeleefd dat het wel heel erg vervelend is als deze niet doorgaat.

Nu is mijn ongi wel verminderd, sinds ik gisteravond voor de eerste keer de 2e dosis van die dag heb ingenomen. Het is nu niet echt bloedverlies, maar meer 'droge' stolsels. Qua hoeveelheid vergelijkbaar met (voor mij) de 5e dag van de 7.
Ik hoop dat als het gewoon droge stolsels zijn, dat de operatie gewoon door kan gaan. Ik heb dan tenslotte geen echte bloeding in mijn buik...

Vandaag nog maar even door zien te komen en dan morgen bellen!

Liefs Daisy

Heel veel succes!!
Ik hoop dat de operatie door mag gaan...

Maar wat is nu de aanleiding om een kijkoperatie te gaan doen???
Heb je HCG onderzoek met contrastvloeistof ookal gehad??

Liefs han

Terug
Bovenaan