Dringende vraag!!!

<p>hey meiden,</p><p>Ik heb even een dringende vraag, mijn nod is 4 juli enkel begon ik net spontaan over te geven, maar dit kan toch haast niet zo snel?</p><p>Groetjes,</p><p>K</p><p> </p>
 
Hormonen kunnen gekke dingen doen met je lichaam.  Je weet zeker dat je niet iets verkeerds gegeten of gedronken hebt? Voel je je verder wel goed of ziekig? 
 
Misselijk en overgeven worden veroorzaakt door het HCG hormoon. De kans dat er nu al zoveel in je lichaam zit dat je er van moet overgeven, lijkt mij sterk. 
Beste kan je een test doen. Als je misselijk bent van HCG zou het ook zichtbaar moeten zijn bij een test. 
 
Idd je kan testen. Ik heb 3 dagen voor mijn nod getest met een test die pas op de dag van de nod kon en die was hartstikke positief.
 
Voor zover ik weet heb ik niks verkeerd gegeten of gedronken, het was echt zomaar opeens.. het lijkt mij ook heel snel want mijn eiersprong was de 19e 
 
Als je een test in huis hebt zou je morgenochtend kunnen testen.  Of anders maandag of dinsdag , maar wel met ochtendurine doen . 
 
Terug
Bovenaan