Dringende vraag

Ik heb afgelopen 3 nov. Heb ik door middel van IVF een terug plaatsing gehad. helaas kreeg ik na 9 dagen een bloeding ( ongesteld 5 dagen) daarna ben ik niet meer ogesteld geworden. Nu 11 dagen overtijd. Vanavond een test gedaan 2 x positief (clearblue) en na wat glasen water nog 1 van de apotheek die was negatief. Hoe kan dit? Ben ik zwanger???

Ps: ik kan niet op een natuurlijke manier zwanger worden.

Ik hoop dat jullie me zo snel mogeijk antwoord kunnen geven.

GR. mij
BVD.

Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt maar volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger!!!!! Die test is toch niet voor niets positief! Van harte gefeliciteerd! groetjes Noortje

Volgens mij ben je ook zwanger! Toen ik zwanger was heb ik ook 5 dagen een innesteling gehad en veel water drinken voor het doen van een zwangerschapstest raden ze altijd af dus ik denk dat je hartstikke zwanger bent!

Succes!

X F

Hoi Anoniem,

Van ivf weet ik niet veel, maar ik weet wel dat als je een paar glazen achter elkaar drinkt en dan moet plassen en een zwangerschapstest doet, hij dan negatief kan uitkomen ookal ben je wel zwanger. Je urine is dan nl. niet geconcentreerd genoeg en er zit dan geen of te weinig hormoon (geloof hcg) in, om het te kunnen meten

gr jackje

Ik sluit me aan bij de rest. Volgens mij ben je ook hartstikke zwanger. GAuw naar de dokter en weg met de twijfels! Gefeliciteerd en geniet ervan!!

groetjes
patricia

Terug
Bovenaan