Dringende vraag!!

Hoi meiden !

Ik moet vanmiddag weer naar de vk toe en aangeven of ik de 20 weken echo wil,
Maar nu zit ik met 1 vraagje,
Moet je voor de echo ook weer bloed afname laten doen of niet?

Het probleem bij mij is als ik bloedafname doe val ik altijd flauw en duurt een uur voordat het weer beetje gaat..
Dus dat wil ik wel optijd weten zodat ik anders wel vroeg genoeg kan gaan zeg maar,
Hoop gauw op reactie!!

Nee, geen bloedafname bij de 20 wkn echo! Een uitgebreide echo waarbij ze het kindje 'screenen', dus alles van top tot teen beoordelen. Je moet dus vooral weten of je dat allemaal wil weten... Het hoeft niet altijd een leuke echo te zijn wanneer ze wel bijzonderheden zien.

Òkee thanks voor je antwoord iedereen zegt hier dus van ja je moet bloed afname doen en dan krijg je de echo..
Denk dat ik hem toch maar wel ga doen,
We zeggen wel tegen iedereen dat we t geslacht niet willen weten maar ik kan het niet langer ontkennen ik wil t wel weten,
Dus ga maar aangeven dat ik um wel wil hebben,
Ben nu ruim 15 weken dus over 4 a 5 weken zulln we hem dan wel hebben neem ik aan,

Je kan het natuurlijk ook eerst aan de vk vragen... Maar ik denk niet dat ze weer een bloedafname willen doen, tenzij ze de eerste keer wat bijzonders hebben gevonden natuurlijk. En dan nog kan je nee zeggen tegen het bloedonderzoek en ja tegen de echo.
Da's het mooie: niks is verplicht.
Succes!

ik ben een mei mama ik heb niet 1 keer bloed afname gehad bij de 20 weken echo ben nu toch al voor de 3de keer zwanger wel in het begin bloedafname gehad maar dat zul jij ook wel gehad hebben

Bloed afname is alleen in het begin. En als je rhesus negatief bent (zoals ik) dan wordt er rond 27 weken nogmaals bloed afgenomen. Maar dit wordt niet speciaal gedaan voor een echo. De 20 weken echo is gewoon om te kijken of je kindje gezond is voor zover ze het allemaal kunnen zien. Succes vanmiddag bij de verloskundige

Hey meiden!
Nou vanmiddag bij de vk, alles was prima!
heb 20 weken echo alsnog aangevraagd, dus die mag ik morgen afspraak maken,

bloeddruk was prima 110 over 60,
Over 4 weken terug,

De vk maakte me nog wel beetje aan het blozen,
Ze heeft de bevalling van me jongste zoontje gedaan,
En ze zegt ik neem echt mijn petje af voor je 21 jaar en dan nu de 3 de echt knap hoe je dat doet hoor,
Tja dat maakt je dan tog wel aan het blozen toch?

Terug
Bovenaan