Dringt het bij jullie door ??

Hallo mama's,

Vanaf het eerste moment dat kay geboren werd voelde het alsof het nooit anders was geweest..

Het ging en gaat allemaal vanzelf en ik ben net als jullie helemaal maf en gek van mijn kleine manneke.. Ik voel me dus ook een échte mama en ben overgelukkig!
Misschien dat dit komt omdat ik áltijd  héél erg graag kinderen wilde hebben (roep ik al vanaf kinds af aan)  en er zo enorm naar toe gegroeit ben. Misschien omdat er veel klein grut om me heen is.. ik weet het niet..

Ik heb  daarom denk ik  soms het gevoel alsof ik mij niet helemaal realiseer dat ik nu eindelijk in die fase ben beland waar ik zovele jaren over heb gefantaseerd. Soms zet ik even pas op de plaats en denk ik even terug aan de laatste tijd en dan komen alle emoties.. Ik geloof dat het soms nog niet écht allemaal tot mij doordringt wat er de afgelopen weekjes is gebeurd.. Natuurlijk weet ik dat wel, maar ik was er denk ik gewoon helemaal klaar voor (overrijp noem ik het zelf haha)..

Nu dat ik dit tik krijg ik water oogjes.. Dit is dan zo'n moment dat ik  weer overspoeld wordt door moedergevoelens en geluk. Gefrustreerd door het feit dat ik niet kan uitdrukken hoe gek ik op mijn kleine ventje ben!

Hoe dan ook vraag ik me vaak af waarom ik nergens aan heb hoeven wennen..
Dat het nog niet helemaal tot mij doordringt dat ik dan eindelijk in die fase van mijn leven zit waar ik al die jaren over heb zitten fantaseren....

Herkend iemand dit?

Esmé mv Kay

hoi hoi

ik (her)ken dat gevoel ook.   soms moet ik er ook gewoon echt even bij stil staan hoe vreselijk gelukkig   ik wel niet ben met mijn kleine meisje en mn vriend, en gewoon alles wat er de afgelopen weken gebeurd is! vorige week maandag lagen we al om half 8 in bed.. kleine meid erbij.. gewoon genieten!!!!

ik hou zo vreselijk veel van mijn meisje!!! en dan te bedenken dat we dit kadootje (want dat is ze) zo maar ineens kregen!! mijn vriend en ik kennen elkaar morgen pas 15 maanden!!! maar door een samenloop van omstandighede (pil die niet werkte doordat ik leverstoornissen had vanwege de ziekte van pfeiffer) hebben we nu een echt gezinnetje.

mensen riepen dat we het niet makkelijk gingen krijgen en dat het leeftijdverschil op zou gaan spelen als de kleine er was, nou mijn vriend is 30 en ik sinds donderdag 22.. maar het gaat super!! we worden gewoon met de dag gelukkiger!!!

vorig jaar hoopte ik ooit zo gelukkig te worden, en nu!!!! ik heb er ook gewoon geen woorden voor hoe mooi ik het vind..

als ik nu terug kijk op de laatste weken, zelfs de bevalling.. krijg ik gewoon weer kippenvel en lopen de happy-tranen langs mn wangen..

dus ja.. hihi ik ken het!
sorry voor het lange verhaal .. maar wilde even zeggen dat ik je heel goed snap!

groetjes jose en yara

Ook ik snap het heel erg goed. Ik droom al jaren over kinderen. EN nu
heb ik mijn kleine mooie mannetje. Regelmatig schieten mijn ogen vol
met tranen als ik bezig ben met hem.

Ook ik heb helemaal niet hoeven wennen aan Jamie. Het lijkt alsof het
allemaal vanzef gaat. Ook heb ik helemaal geen moeite met me aanpassen
aan zijn schema.

Ik geniet er gewoon intens van.

Groetjes Natasja

Hey

Wat herken ik dat ook.
Daarnet  was ze nog heerlijk met me aan het praten en aan het lachen.
Nu ligt ze heerlijk met haar armpjes rond mijn nek te slapen.
Dat ben ik zo gelukkig.
Ik hou zo zielsveel van haar dat ik er gewoon om kan huilen.
Mijn lieve kleine meid.
Soms vind ik het erg dat ze gaat slapen dat ik haar pas de volgende dag weer zie.
Ik kan al  van haar genieten alleen al om naar haar te kijken.

Wat ben ik gelukkig met mijn gezinnetje  en mijn diertjes.
Ik heb hiervoor 2 miskramen gehad,   en wat ben ik blij dat ik dit allemaal mee mag maken. Want zeker kinderen krijgen is niet vanzelf sprekend.

Terug
Bovenaan