Drinkbeker

<p>Mijn zoontje van 8,5maand drinkt al enkele weken uit een oefenbeker. Maar wanneer gaan ze over naat een drinkbeker en hoe pak je dat aan? Ik heb een drinkbeker gekocht, maar hij snapt het nog niet zo goed haha</p>

Wanneer jij denkt dat hij klaar voor is. Onxe jongste is nu 15 maanden drinkt uit een tuitbeker. Als het dadelijk weer echt warm is gaan we over op een normale beker. Dan is het niet echt erg als ze veel knoeien.

Mijn zoontje van 8,5 maand drinkt uit een tuitbeker van Nuby. Ik heb er 1 met een harde tuit en 1 met een zachte flexibele tuit. Dat gaat beide prima! Soms proberen we slokjes te oefenen uit een normale drinkbeker, maar dat is nog heel veel knoeien. Hij drinkt daar uit net als dat een hondje uit zijn drinkbak drinkt zegmaar ?
Wat voor soort oefendrinkbeker heb jij nu?
Zelf ben ik vooral op zoek naar een tuitbeker die licht is, niet te snel doorloopt, die hij zelf makkelijk kan optillen zodat hij zelf kan drinken. Die hij nu heeft krijgt hij niet schuin genoeg, omdat hij te groot is. Ik heb wel een kleinere maar die loopt weer te snel door.. zucht* Iemand tips? 

Terug
Bovenaan