Drinkbeker

<p style="text-align: center;">Welke drinkbeker gebruiken jullie voor jullie dreumes? Mijn zoontje van 1,5 jaar gooit werkelijk elke beker kapot. Hij begint nu een beetje te leren uit een gewone beker te drinken. Maar we hebben tot nu toe zoveel bekers geprobeerd en tot nu toe is er niks dat niet breekt. We hebben al geprobeerd:</p><p> </p><p>- Nuk 360 (die lekken nauwelijks dus tot 3x toe een nieuwe gekocht... alleen nog een week of 2 a 3 ongeveer zijn ze gebarsten..)</p><p>- Nuby 360</p><p>- Munchkin 360</p><p>- Philips Avent tuitbeker</p><p>- Rietjesbeker Hema</p><p>- Rietjesbeker Wibra</p><p>- Tuitbekers van Mepal</p><p>- Camelbak Eddy plastic</p><p>- Ansa tuitbeker</p><p>- Camelbak Eddy aluminium </p><p>Die laatste was het toppunt.. ik pak hem uit de verpakking.. zoontje krijgt hem in zijn handen, gooit hem op de grond.. hele onderkant barst open. Ik weet echt niet meer wat voor beker ik kan kopen die een beetje werkt. Echt werkelijk elke beker gaat kapot. Hij gooit hem op de grond en de bekers barsten gewoon. Iemand nog ideeën welke beker eventueel zou kunnen? Het liefst 1 die we mee kunnen nemen en die niet lekken in mijn tas. Ik loop een beetje leeg op het kopen van nieuwe beker elke week... </p><p> </p><p> </p>
 
Mijn mening is dat alle bekers lekken, ook al zeggen ze lek-vrij te zijn. Alle kinderen gooien bekers op de grond. Ik heb me er maar bij neer gelegd dat bekers nou eenmaal lekken. Toevallig vorige week een nieuwe munchkin-360 beker voor mn oudste dochter gekocht, hij lekte direct! Dus het is onzin dat een beker lek-vrij is, ik geloof daar niet in.
In mijn tas doe ik er een diepvrieszakje omheen, probleem opgelost! En ze krijgen de beker bij mij alleen aan de eettafel op vaste eet/drink momenten. Dus als ze dan vallen, wordt er alleen geknoeid bij de eettafel en niet door het hele huis. 
DE beker die nooit lekt bestaat niet.
 
Mijn mening is dat alle bekers lekken, ook al zeggen ze lek-vrij te zijn. Alle kinderen gooien bekers op de grond. Ik heb me er maar bij neer gelegd dat bekers nou eenmaal lekken. Toevallig vorige week een nieuwe munchkin-360 beker voor mn oudste dochter gekocht, hij lekte direct! Dus het is onzin dat een beker lek-vrij is, ik geloof daar niet in.
In mijn tas doe ik er een diepvrieszakje omheen, probleem opgelost! En ze krijgen de beker bij mij alleen aan de eettafel op vaste eet/drink momenten. Dus als ze dan vallen, wordt er alleen geknoeid bij de eettafel en niet door het hele huis. 
DE beker die nooit lekt bestaat niet.
 
Wij gebruiken de rietjesbekers van de wibra en kruitvat eigen merk. Die van het kruitvat vind ik wel aardig stevig. Na 100x vallen nog niks aan de hand. 
En lekken doen ze idd altijd wel een beetje. Daarom vind ik het ook echt zonde om een beker van 10+euro te kopen. Terwijl de 3 euro bekers het hier net zo goed doen! 
 
Ik heb de tuitbeker van dr Brown en de 360 graden beker van dr brown en m'n dochter gooit ook vaak dr beker aan de kant, maar zijn niet kapot te krijgen tot nu toe. 
 
Gaat ook niet zo zeer om het lekken (dat zou mooi meegenomen zijn), maar meer omdat de gewoon aan de onderkant barsten. De Nuk 360 is eigenlijk het meest lekvrij tot nu toe. Ik ga de Kruidvat beker ook nog wel proberen! Dr Brown kan ook nog! Bedankt! En anders inderdaad zo goedkoop mogelijk en dan maar elke 2 a 3 weken een ander kopen?. 
 
Terug
Bovenaan