drinken bij het eten of tussendoor??

hoi,

Ik zit er effe mee, dat ik niet goed weet waar ik goed aan doe.
Mijn zoontje van 7 maanden jkrijgt smorgens bij het ontbijt 1 boterham en smiddag om half 1, ook 1 boterham.
tussendoor natuurlijk wel fruit en s' avonds met warme eten, eet hij gewoon met de pot mee.
maar nu mn probleem, moet ik hem dan bij zn boterham een fles melk na geven? of wat lauwe thee of iets dergelijks, moet ik die opvolgmelk (nr2) nog zien als een voeding zoals toen die nog wat kleiner was, of niet?
en hoe veel flessen melk moet hij nog krijgen op een dag, bij zn brood, fruit en groente?

weet het niet goed,
liefs marina

Mijn zoontje is 7,5 mnd. Hij krijgt 's morgens pap (met 200 ml opvolgmelk),  's middags na zijn boterham 100 ml, halverwege de middag 200 ml en 's avonds na het warm eten ook 100 ml.
Dit is ook de aanbevolen hoeveelheid opvolgmelk voor deze leeftijd volgens het CB.

Groetjes!

Onze dochter van 7,5 maand krijgt 's ochtends een papfles van 240 cc, 's middags na de boterham ongeveer 100 cc gewone fles en 's avonds nog een papfles van 240 cc. Volgens het cb was dit gewoon voldoende. Verder geef ik haar de hele dag door water en af en toe roosvicee.

Groetjes Femke

Terug
Bovenaan